Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mari_tres
Som sjal de första månaderna funkar den, men den är i kortaste laget om det är någon mamma som är några storlekar större har jag en känsla av.
Användarens profilbild
Av Sarai
Helt ok om man vill testa om bärande är något som passar och inte lägga ut för mycket pengar, men det är nog bra om du samtidigt talar om att den inte är stadig. Jag är petig med komforten eftersom jag har fogbesvär, men jag ville ändå pröva trikå. Jag bytte till vävd efter tre veckor.. Nu ska det sägas att jag är van vid vävd från början efter första barnet. Jag tyckte att det var svårt att få stadga eftersom den är kort och smal. Den har nog inte heller något andrahandsvärde att tala om.
Användarens profilbild
Av mari_tres
Vill du tipsa om någon billig att testa med, så tipsa om att det finns begagnat på typ tradera och blocket! Och att det finns knytbeskrivningar på nätet i massor om det är så att de är rädda att inte få med en sådan om de köper beggat!
Användarens profilbild
Av anilov
Vi hade en sino och en granit i början, och tyckte att de var likvärdiga, med den skillnaden att maken inte kunde använda graniten, för den var för kort. Med likvärdiga menar jag i det här fallet likvärdigt dåliga, båda krullade sig, avlastade dåligt (men man ska kanske inte ha trikå när nyfödingen väger 4,5), och skar in i bärarens valkar. Vi använde snart bara mobyn, den är ju inte heller dyr, om man köper den begagnat.

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?