Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av nanook
En snygg ringsjal, en sele (Beco 4th gen eller Angelpack) och två långsjalar (någon snygg indio och Jakob) skulle jag önska.
Användarens profilbild
Av thanisa
Av de sjalar som finns så ligger nog indio kupfer högst upp. Dock känns det inte som en måste ha sjal.

Just nu känns det som om jag är fri från sjal :twisted: men skulle det komma fram en sjal i färger som jag tilltalas av med hampa och siden blandning och ingen bomull i så skulle jag nog ha svårt att låta bli att köpa. Andra sjalar som jag gärna hade haft är en wellen gärna i min bhusläns färger kanske lite starke kontrast i eller som wellen silver men som antingen har cashmir eller ull i sig. Den sjalen hade jag gärna också haft. Jag är väl inte så kinkig.
Användarens profilbild
Av Annika E
Jag har bara en grön gås och en hemsydd sele på önskelistan nu. :)
Användarens profilbild
Av amani
jag har idag fått min drömsjal så nu har jag ingen önskelista (för tillfället)
en zara curry :loving:
Användarens profilbild
Av sanna73
Jag har faktiskt ingen riktig önskesjal just nu :shock:
(Fast jag skulle inte säga nej till en chocklad ellips om någon sålde en för ett bra pris :lol: )
Av eamane
Vilken lyx alla ni som bara har en eller tom ingen sjal på önskelistan!! Det blir så dyrt när man har många på listan och gilllar surfa ebay :wink:
Av anna m
thowida skrev:
mari_tres skrev:
thowida skrev:
mari_tres skrev: Har du kollar igenon Ebay? Här är en ullindio tex.
Jag har slarvat bort min inloggning på e-bay så jag kan inte handla därifrån.. :rodna:
:Hahaa: Gör en ny, då :wink: Eller låna min :lol:
Det kan ju bli dyrt.. :shock: fast jag sökte på didymos och hittade ingen som lockade, den i ull var inte riktigt min färg.. :roll:
40,50 euro än så länge för indio sonne... :roll:
Användarens profilbild
Av mari_tres
eamane skrev:Vilken lyx alla ni som bara har en eller tom ingen sjal på önskelistan!! Det blir så dyrt när man har många på listan och gilllar surfa ebay :wink:
:iagree: Jag är gillar också att surfa på Ebay 8) Finns många fina didysar där :tumup:
anna m skrev:
thowida skrev:
mari_tres skrev:
thowida skrev:
Jag har slarvat bort min inloggning på e-bay så jag kan inte handla därifrån.. :rodna:
Det kan ju bli dyrt.. :shock: fast jag sökte på didymos och hittade ingen som lockade, den i ull var inte riktigt min färg.. :roll:
Detär nog en hel del som är inne och typ tassar den... har en känsla av att den kan bli dyr. Det är någon som har frågat om säljaren skickar till Sverige också :D och det är inte jag den här gången!! :shock:
Av sjaltokan
anna m skrev:
thowida skrev:
mari_tres skrev:
thowida skrev:
Den känns inte som min färg.. :siishah:

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?