Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sanna73
Babu var vår första sjal till sonen. Bar honom hela dagar i den tills han vägde runt 7-8 kg utan några problem eller svaj. Mysbär honom fortfarande hemma i den, men till längre promenader blir det vävd. Den är i mitt tycke väldigt stabil. Har också den breda.

Babyboden säljer de breda för 515-540 kr, beroende på längd
Användarens profilbild
Av Lydia
Droppen skrev:Jag har en BaBu i färgen Ljung som jag tänkt sälja. Det är den breda varianten.
Den är endast lite använd, köpte den när sonen var ca 1 år bara för att testa en sådan. Den är faktiskt såpass stadig att jag burit honom i den heldagar på stan utan att behöva knyta om en enda gång.

Hör av dig om du är intresserad. :)
Åhh, kan du fixa bild? PM:ar dig!
Användarens profilbild
Av Lydia
sanna73 skrev:Babu var vår första sjal till sonen. Bar honom hela dagar i den tills han vägde runt 7-8 kg utan några problem eller svaj. Mysbär honom fortfarande hemma i den, men till längre promenader blir det vävd. Den är i mitt tycke väldigt stabil. Har också den breda.

Babyboden säljer de breda för 515-540 kr, beroende på längd
Men är det verkligen de breda? På deras babybundlersida står det:

"NY MODELL!!! BabyBundler "slim". Samma underbara tyg, men nu lite smalare. Den smalare varianten är lite lättare att hantera och även lite svalare."
Användarens profilbild
Av Elsa
Det verkar som om den bredare varianten finns att köpa där också. BabyBundler Classic står det om, färgerna presenteras under Slim-modellens färger, fast i samma ruta.
Användarens profilbild
Av Lydia
Elsa skrev:Det verkar som om den bredare varianten finns att köpa där också. BabyBundler Classic står det om, färgerna presenteras under Slim-modellens färger, fast i samma ruta.
Ahh, nu ser jag :oops: :lol: (fast Ljung verkar bara finnas som "slim" där nu).
Användarens profilbild
Av Lydia
Nu har jag provat MaM Eco och Marimekko. Marimekko var mkt lik Sino, men bättre. Så en sån ska det bli :lol:
MaM-en tyckte jag liknade tricot slen som jag provade för ett par veckor sen.. Men den färgen (Flamingo, den enda jag tycker är "rätt snygg"), finns väl inte att få tag på. Och då kan jag lika gärna köpa en annan trikåsjal..
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?