Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Lydia
Jag vill passa på att prova en till trikåsjal nu "medans jag har möjligheten". Jag har en sino nu (rätt "trist" färg, den passar iof till allt, och sticker inte ut i mängden).
MaM eco vore väl det självklara valet, men den ser så grov och nästan nopprig ut, och tråkiga murriga färger? skulle iof vilja se Flamingo IRL.

Nu vill jag ha en trikåsjal som:
*inte blir svajig på en gång
*färgglad, gärna lite tjejig färg (tex som lila moby, men moby blir väl svajig?)
*inte för dyr helst
*gärna lite bredare än sinon
*gärna avsmalnande ändar, men inget måste
*helst snabb leverans

Sen kommer jag väl på fler punkter, men vi börjar såhär :lol:
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
MaM Econ kändes precis som du beskriver den när den var ny - även efter en tvätt. Men när man använt den några gånger så blev den väldigt mjuk och gosig. Jag har iofs aldrig tvättat den sen, efter att den blivit gosig och vet om den blir lite hård då igen - men blir den det gosar den förmodligen till sig snabbare andra gången.
Användarens profilbild
Av diddeldi
om du gillar nån av färgerna på bali baby stretch så uppfyller den kriterierna.
Användarens profilbild
Av Mary_Cherry
Marimekkosjalen, fast den kanske är för dyr? :hmm:
Användarens profilbild
Av Lydia
diddeldi skrev:om du gillar nån av färgerna på bali baby stretch så uppfyller den kriterierna.
Tyvärr är de inte i min smak :roll:
Användarens profilbild
Av Lydia
Mary_Cherry skrev:Marimekkosjalen, fast den kanske är för dyr? :hmm:
Ingen som känns sådär WOW (skulle vara den plommonfärgade kanske), till det priset (vill helst klara mig runt 500 kr).

Och MaM känns lite väl "murrig, och grov i strukturen"
Användarens profilbild
Av Lydia
Hur är tricot slen då? verkar finnas i roliga färger iaf :lol:
Användarens profilbild
Av Lydia
Sannasmamma skrev:jag gillar min babybundler.
vilken bredd har du på den? 50 eller 70 cm?

Förresten: Nova-Li väger 4300 g (1 månad gammal)
Användarens profilbild
Av naimiez
Min Trikot Slen Ljus turkos jag hade skulle passa i din sjalgarderob ;-) Underbar!!!

Bild

Babyproffsen säljer dem ;-)
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
jag har den som är 70, sanna var ett halvår när jag köpte den och vi använde den ganska länge.
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
En BaBu säger jag med. Jag köpte min när Albert var över ett och den funkade bra. Inget för långpromenaderna, men funkade för hemmabruk och kortare promenader. Jag tyckte den funkade på ryggen också (den breda varianten). Min var tunn, tunnare än Mobyn.
Vi kommer köpa en BaBu till palten.
Användarens profilbild
Av Lydia
naimiez: :lol: Jag använde Bali Breezen igår, och börjar nog komma överens med den. Kan tänka mig en orange tricot slen som "komplement" (tills jag köper en Martin som jag vill ha också).

sannasmamma: går den breda att få tag i fortfarande? jag har bara hittat den smala på nätet?
Användarens profilbild
Av Lydia
Knyttet & K skrev:En BaBu säger jag med. Jag köpte min när Albert var över ett och den funkade bra. Inget för långpromenaderna, men funkade för hemmabruk och kortare promenader. Jag tyckte den funkade på ryggen också (den breda varianten). Min var tunn, tunnare än Mobyn.
Vi kommer köpa en BaBu till palten.
Jag vill kunna ha den "en hel dag", så då är kanske inte Babybundlern "rätt" iaf då?? Eller den kanske räcker rätt länge ändå utan att bli svajig etc?, Nova-Li är ju bara en månad :wink:
Användarens profilbild
Av Droppen
Jag har en BaBu i färgen Ljung som jag tänkt sälja. Det är den breda varianten.
Den är endast lite använd, köpte den när sonen var ca 1 år bara för att testa en sådan. Den är faktiskt såpass stadig att jag burit honom i den heldagar på stan utan att behöva knyta om en enda gång.

Hör av dig om du är intresserad. :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?