Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av diddeldi
sele tycker jag är allra smidigast till ettåringar. vilken som passar bäst beror både på längden och bredden så att säga :wink: . du kan gärna kika lite på jämförelsen här: http://www.edenbaby.se/pages/valjasele.php

det är inget fel på mei tai heller såklart men jag tycker det är lite smidigare att inte ha några band som kan släpa i marken när barnet ska upp och ner hela tiden (som ettåringar brukar ha en tendens att vilja).
Användarens profilbild
Av Amaltea
Beco Butterfly - så man kan sätta fast barnet först och ta på den sedan?

Jag fick hem min idag så jag har hitintills inga egna erfarenheter annat än att maken helt spontant sa att han gärna ville testa den :shock: när jag beskrev att det gick att göra så :lol:
Av sjaltokan
enklast är ju att prova annars finns det nog enstaka beco butterfly kvar på rea hos tinytots annons finns till höger..
Användarens profilbild
Av diddeldi
Amaltea skrev:Beco Butterfly - så man kan sätta fast barnet först och ta på den sedan?

Jag fick hem min idag så jag har hitintills inga egna erfarenheter annat än att maken helt spontant sa att han gärna ville testa den :shock: när jag beskrev att det gick att göra så :lol:
ja om man inte är van att bära på ryggen så är den helt klart smidig. den går ju att rulla ihop också och fästa på höften om man vill ha den som höftsits :tumup:

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?