Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av carran
Jag har förstått att Didymosarna skiljer sig väldigt i mjukhet beroende på modell, hur är de randiga i mjukhet? Funderar på en blårandig, tror det är Till den heter men har aldrig känt på en i verkligheten så om nån vet hur den är och vill berätta för mig så blir jag glad :D
Av sjaltokan
carran skrev:Jag har förstått att Didymosarna skiljer sig väldigt i mjukhet beroende på modell, hur är de randiga i mjukhet? Funderar på en blårandig, tror det är Till den heter men har aldrig känt på en i verkligheten så om nån vet hur den är och vill berätta för mig så blir jag glad :D
Det skiljer sig nog från sjal till sjal beroende på hur ny den är.. min som bodde här var inte så tokig..
Användarens profilbild
Av Eld77
Som nya är de randiga didysarna ofta lite tjocka och sträva. Å andra sidan är de alldeles underbara när de är välanvända, riktigt mjuka och sköna. Sö köp en välbegagnad är mitt tips!
Av sjaltokan
carran skrev:Det låter ju lovande, läste nånstans att de randiga var sträva men du tycker alltså att den var ok. Nån mer?
Ja men den var begagnad, sen har jag en eva som jag gosat in och den är bland de mjukaste jag har.. :loving:
Användarens profilbild
Av Isanna
Min Lisa är helt underbart mjuk! :loving: Den är ju snarlik Till så jag tror på den. :tumup:
Användarens profilbild
Av Alven
Jag har en didy björn som är väldigt mjuk och gosig, men den är väldigt välanvänd och sällan tvättad också... Men jag har för mig att den var rätt mjuk från början också. Köpte den begagnad men bara provad...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?