- mån mar 16, 2009 08:57
Lilla V är krasslig och vill bara bäras, hade precis lyft ur lillan ur sjalen då maken kommer in på jakt efter en sjal (???) Jaha frågar jag dumt varför då? Jo han orkade inte bära lilla V längre på armen utan tänkte lyfta upp henne i sjalen .. Håll i er nu här kommer det korkade i alltihop.. Då svarar jag att men jag har ju redan en sjal färdigknuten jag tar henne
.. STÖN... nu när han ville å allt... pisse pisse pisse...
Hur som helst börjar han inse fördelarna med sjal, sele tycker han är knöligt med alla spännen och inställningar.. MEN då vill han att jag ska knyta på honom sjalen och det fungerar ju när jag är hemma eller med trikåsjalen... Så tänkte kolla om det finns någon "enklare" knytning eller en knytning som pappor föredrar?
Usch fortfarande sur på mig själv å han såg så besviken ut
nåja han fick bära på lilla R i becon men som sagt han är inte så förtjust i sele för det är ju inte lika gosigt

Hur som helst börjar han inse fördelarna med sjal, sele tycker han är knöligt med alla spännen och inställningar.. MEN då vill han att jag ska knyta på honom sjalen och det fungerar ju när jag är hemma eller med trikåsjalen... Så tänkte kolla om det finns någon "enklare" knytning eller en knytning som pappor föredrar?
Usch fortfarande sur på mig själv å han såg så besviken ut

4-barnsmamma, flickor Stora -99, Mellan -07,Lill -08 och Mini aug -14