Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av AnKa
Min gamla favorit börjar bli sliten nämligen :(

Jag har ju varit av den åsikten att det är ganska onödigt att lägga ner en massa pengar på en ringsjal, som man ju lätt syr själv. Men nu har jag börjat fundera på om det verkligen stämmer :?:
Min ringsjal börjar som sagt gå sönder, så jag tittade på tyg till en ny. Eftersom det är en riktig vardagssjal som ska tåla mycket som jag är ute efter så tänkte jag mig ett lite kraftigare, tåligt tyg och hittade ett som påminde om det som Ringon är gjort av men det var nog ändå kraftigare. Det här blir bra tänkte jag och tittade på prislappen 475:-/m :shock: Att köpa en Ringo blir ju billigare :o

Så kanske är det så att man ska spendera lite på sin vardagssjal och sy finsjalarna och de roliga designerna själv.

Men så är då frågan är det en Ringo jag ska ha eller ska jag som många andra (nöjda? :D) tydligen gjort, sy en ringsjal av en diagonalvävd sjal???
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Du ska sy en ringsjal av en halv Hoppis London, så att jag har någon att dela med! ,-)

(Själv har jag bara erfarenhet av en hemsydd ringsjal i linne, så jag kan egentligen inte säga nåt om vad som är bäst.)
Användarens profilbild
Av Kristina
eller köpa min ringsjal av en hoppediz lille.. ;) Jag kommer inte riktigt överrens med den..
Användarens profilbild
Av Alven
Jag tycker också att du ska sy en av en diagonalvävd långsjal! Den jag sydde av en halv girasol är min absoluta favorit just nu, slår ringon med hästlängder.
Användarens profilbild
Av zandrama
Jag såg just en supersnygg Taylormade på Småknyten. den skulle jag köpa, fast jag vet ju inte om den är bra eller så, men snygg är den iallafall. Särskilt Hunter Green... :twisted: :oops:
Användarens profilbild
Av marlene
Kristina skrev:eller köpa min ringsjal av en hoppediz lille.. ;) Jag kommer inte riktigt överrens med den..
Vad ska du ha för den?
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
AnKa skrev:Njää, London är nog nte min sjal :? Men hör med Irena hon var på jakt efter någon att dela med och jag tror hon kunde tänka sig brunt.
Hon var det, men sen fick hon tag på en annan sjal :(.
Användarens profilbild
Av Mia
Vad vill du ha AnKa då? Mer färg?
Användarens profilbild
Av Anna
jag har ev en inka ringsjal över...
Användarens profilbild
Av Helena
Stellaris säljer ju billiga diagonalvävda ringsjalar numera.
Användarens profilbild
Av AnKa
Tack, för alla erbjudanden och tips :!:
Mia skrev:Vad vill du ha AnKa då? Mer färg?
Nej, snarare mindre färg, tror jag. Jag vill ha en supersjal som funkar till allt, till alla kläder och kan användas dagligen. Mina övriga sjalar är en ganska brokig skara men med betoning på rött så jag tänkte mig nu kanske svart.... :o
Då passar den ju även bra till vår vagn som är vinröd, svart och grå.
Helena skrev:Stellaris säljer ju billiga diagonalvävda ringsjalar numera.
Jag såg det. Den gråa funderar jag på.

Eller också så får det bli en Ringo kråkbär kanske.
Användarens profilbild
Av Alven
jag har en kråkbär och den är fin, men om jag får välja använder jag bara den diagonalvävda :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?