Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Jinxan
thowida skrev:Kommer sjalarna gå till dig JinxLinda? Då skulle jag ju kunna slippa inrikes frakten..
Jo troligtvis eftersom jag redan har varit i kontakt med dem endel redan om just denna beställning ;)
Senast redigerad av Jinxan den mån mar 16, 2009 18:51, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Elflin
Får hoppa över den här gången... :( vet inte när försäkringskassan behagar skicka pengar till mig... :roll:
Av sjaltokan
JinxLinda skrev:
thowida skrev:Kommer sjalarna gå till dig JinxLinda? Då skulle jag ju kunna slippa inrikes frakten..
Jo troligtvis eftersom jag redan har varit i kontakt med dem endel redan om just denna beställning ;)

:gaah:
Av Jinxan
thowida skrev:
JinxLinda skrev:

Och dessutom kan jag leverera dem till Motala eller i alla fall strax utanför, utan problem 8)
Av Jinxan
Elflin skrev:Får hoppa över den här gången... :( vet inte när försäkringskassan behagar skicka pengar till mig... :roll:
Vad trist :(

du väntar inte in pengarna nu i månaden? För vi skulle antagligen kunna vänta några dagar till :D
(tror jag) :D
Av sjaltokan
JinxLinda skrev:
thowida skrev:
JinxLinda skrev:

Och dessutom kan jag leverera dem till Motala eller i alla fall strax utanför, utan problem 8)
*lalalalalalalaaaaaaaaa* :hellu:
Användarens profilbild
Av Elflin
JinxLinda skrev:du väntar inte in pengarna nu i månaden?
Nej inte förrän om 4-5 veckor tyvärr... vet inte riktigt hur vi ska reda ut det... :cry:
Av Jinxan
thowida skrev:
JinxLinda skrev:
thowida skrev:
JinxLinda skrev:

*lalalalalalalaaaaaaaaa* :hellu:
:lol:
Av Jinxan
Elflin skrev:
JinxLinda skrev:du väntar inte in pengarna nu i månaden?
Nej inte förrän om 4-5 veckor tyvärr... vet inte riktigt hur vi ska reda ut det... :cry:
Det var synd. :(
Användarens profilbild
Av mari_tres
mari_tres skrev:JinxLinda 1 ER
mari_tres 1 ER 5,2 med sneda ändar
Velpottan börjar redan fundera på om inte 5,2 är för långt :hmm: om man ska kunna bära utan ytterkläder :roll:
Bar med 5,3 meter sjal ikväll och den var ju jättelång :lol: men å andra sidan så använder jag ju didy strl 7 då jag bär ute, och det känns inte långt alls :hellu:
Användarens profilbild
Av Asia
jag kanske vill ha en ER :hmm: .
Användarens profilbild
Av CarolineJ
Ååh jag vill ju så gärna ha en men som det ser ut nu kommer vi stå med dubbla hyror i minst en månad :( Då blir det inte många kronor över :(
Av sjaltokan
Kan ni vänta tills början av nästa månad, när jag vet vad vi har över när alla räkningar är betalda.. :hide:
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?