Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av MuuM
kvarnvik skrev:
Muuminmamman skrev:Glis och Melon: Sylvi?

/MuuM
Bild
Oj. :shock: Menar ni att ni verkligen skulle gå i land med det projektet? :vågen: Jag klarar aldrig av det, den kommer bara bli liggande...

/MuuM
Av Ponyo
Muuminmamman skrev:
kvarnvik skrev:

/MuuM
Bild
Oj. :shock: Menar ni att ni verkligen skulle gå i land med det projektet? :vågen: Jag klarar aldrig av det, den kommer bara bli liggande...

/MuuM
Det gäller att se sig själv i det färdiga alstret. Då orkar i alla fall jag göra klart.
Användarens profilbild
Av MuuM
Bubbi skrev:
Muuminmamman skrev:
kvarnvik skrev:

/MuuM
Bild

/MuuM
Det gäller att se sig själv i det färdiga alstret. Då orkar i alla fall jag göra klart.
Så är det nog. Det gör jag sällan. Ser mig själv i nåt jag har stickat alltså. För jag vet ju att jag aldrig orkar göra klart... :roll:

/Inger
Användarens profilbild
Av MuuM
Attans också! På vinst och förlust stickade jag en basker i helgen. En i brunt, orange och ljusbrunt. Vår underbara assistent på avdelningen har ju försiktigt uttryckt önskemål. Men det var ju helt fel färger, och det var jag medveten om att det kanske var, men ändå. Lite för stor var den också.

Nåja, jag kan sticka en i svart och lila istället, det passar nog bättre.

men nu har jag en basker som jag inte kan använda, för jag passar inte i såna. Får kanske repa upp den och göra nåt annat av det.

/MuuM
Av Ponyo
Muuminmamman skrev:Attans också! På vinst och förlust stickade jag en basker i helgen. En i brunt, orange och ljusbrunt. Vår underbara assistent på avdelningen har ju försiktigt uttryckt önskemål. Men det var ju helt fel färger, och det var jag medveten om att det kanske var, men ändå. Lite för stor var den också.

men nu har jag en basker som jag inte kan använda, för jag passar inte i såna. Får kanske repa upp den och göra nåt annat av det.

/MuuM
Eller så ger du den till din syster?
Användarens profilbild
Av MuuM
Bubbi skrev:
Muuminmamman skrev:Attans också! På vinst och förlust stickade jag en basker i helgen. En i brunt, orange och ljusbrunt. Vår underbara assistent på avdelningen har ju försiktigt uttryckt önskemål. Men det var ju helt fel färger, och det var jag medveten om att det kanske var, men ändå. Lite för stor var den också.

/MuuM
ja, kanske. Vet inte om hon gillar baskrar, dock?

/MuuM
Av Ponyo
Muuminmamman skrev:
Bubbi skrev:

/MuuM

/MuuM
Hon gillar färgerna dock.
Du ska kanske repa upp den och sticka en mössa till dig själv?
Användarens profilbild
Av MuuM
Bubbi skrev:
Muuminmamman skrev:
Bubbi skrev:

/MuuM

/MuuM
Hon gillar färgerna dock.
Du ska kanske repa upp den och sticka en mössa till dig själv?
ja, repa upp är nog bäst. Fasen att jag fäste trådarna så ordentligt. :-)

/MuuM
Nu har jag äntligen färdigställd andra försöket med dragspelsbaskern och den passar! :D Den blev ganska stor den här gången med rejält med häng men den passar perfekt på mitt huvud och är inte för stor så att den glider. Blev bara så förvånad över att den vart så "hängig". :) Jag är iaf nöjd, första gången belv den liten och tight nu blev den stor och svänging. *s*

Bild finns i bloggen som vanligt.
Senast redigerad av Asereht den mån mar 16, 2009 17:27, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av glis
Muuminmamman skrev:
kvarnvik skrev:

/MuuM
Bild

/MuuM
Jag stickar tröjor till mig själv på femårsplan ungefär. Så det gäller att inte sticka för poppiga saker som hinner bli omoderna. Sylvi skall stickas i tjockare garn än jag brukar sticka i så jag tror att det skall gå bra.

Melon: Jag funderar på Àlafoss lopi, "lilla lovikka" men jag har inte provstickat ännu så jag vet inte om jag kan få masktätheten att stämma. OM jag får till det blir det något i lila eller blått eller så...
Användarens profilbild
Av tweed
glis skrev:6 mm enligt beskrivningen, men då skall man först hitta ett garn som rymmer 110 m på 100 g... Vi får väl se...
Jag tror att det blir perfekt att gå och leta efter på syfestivalen 8)
  • 1
  • 67
  • 68
  • 69
  • 70
  • 71
  • 267

Vilken uppdatering! Grattis! :loving:

Nu har jag äntligen kommit mig för att s[…]

Virkhjälp sökes!

Sjalbarn är bäst :heart: Verklige[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?