Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av June
Har svårt för att bestämma mig, ska jag välja Didymos Aare eller Katiwrap Earthy Rainbow och om jag väljer Didymos Aare ska jag välja den med ull eller inte. Undrar även om stl 6 räcker eller eller ska jag köpa stl 7. Någon som kan lista skillnaderna mellan dem eller som har bra bilder på dem?
Användarens profilbild
Av June
Det tycker ju jag också. Så hur vet jag vilken jag ska välja?
Av anna m
June skrev:Det tycker ju jag också. Så hur vet jag vilken jag ska välja?
en gissning är att katiwrap är lite tunnare...
Av Jinxan
Ull-aaren är underbar :loving:

Vi är förresten på G att sam-beställa Katiwrap-sjalar snart, för att förska få ner fraktkostnad (och OM vi skulle mot all förmodan komma upp i tio sjalar så blir det dessutom rabatt på dem).

Men vilken du ska välja? Ja vilken har du svårast att vara utan just nu? 8)

Edit. såg att det fungerar inte för dig att sambeställa, du bor på lite fel ställe för det :D :oops:
Användarens profilbild
Av June
JinxLinda skrev:Ull-aaren är underbar :loving:

Vi är förresten på G att sam-beställa Katiwrap-sjalar snart, för att förska få ner fraktkostnad (och OM vi skulle mot all förmodan komma upp i tio sjalar så blir det dessutom rabatt på dem).

Edit. såg att det fungerar inte för dig att sambeställa, du bor på lite fel ställe för det :D :oops:
Sambestalla skulle kunnat ga om jag kunnat vanta med sjalen till juni nar jag kommer till Lund, men det tror jag inte jag kan.
Av Jinxan
June skrev:

Sambestalla skulle kunnat ga om jag kunnat vanta med sjalen till juni nar jag kommer till Lund, men det tror jag inte jag kan.
Nej det hade inte jag heller kunnat vänta på.

Har du bestämt dig om det blir en Kati eller didy då?
Användarens profilbild
Av June
JinxLinda skrev:
June skrev:
i

Inte riktigt, vill ha en lang sjal, helst 5,2m och sa langa didysar kan jag inte bestalla fran nagon aterforsaljare har. Har hort att didyn ar liten i storlek sa tvekar lite infor att bestalla den, dessutom ar 4,7m didy dyrare an 5,2m kati sa det lutar nog mer at en kati.
Av anna m
June skrev:
JinxLinda skrev:
June skrev:
i

Inte riktigt, vill ha en lang sjal, helst 5,2m och sa langa didysar kan jag inte bestalla fran nagon aterforsaljare har. Har hort att didyn ar liten i storlek sa tvekar lite infor att bestalla den, dessutom ar 4,7m didy dyrare an 5,2m kati sa det lutar nog mer at en kati.
Du kan ju beställa en katiwrap nu och en didy senare när du ska ha till ryggknyt :tumup: Sjalarna är så snygga båda två så det blir bra hur du än gör!
Användarens profilbild
Av June
eamane skrev:
anna m skrev: Du kan ju beställa en katiwrap nu och en didy senare när du ska ha till ryggknyt :tumup: Sjalarna är så snygga båda två så det blir bra hur du än gör!
:iagree: Jag har en ull-Aare stl 7 och den är härlig :)
http://i59.photobucket.com/albums/g299/ ... 069red.jpg
http://i59.photobucket.com/albums/g299/ ... 040red.jpg
Bestallde precis en Katiwrap Earthy Rainbow och eventuellt blir det aven en ull-Aare senare i ar sa att jag kan bara dottern i den i host.
Av anna m
June skrev:
eamane skrev:
anna m skrev: Du kan ju beställa en katiwrap nu och en didy senare när du ska ha till ryggknyt :tumup: Sjalarna är så snygga båda två så det blir bra hur du än gör!
:iagree: Jag har en ull-Aare stl 7 och den är härlig :)
http://i59.photobucket.com/albums/g299/ ... 069red.jpg
http://i59.photobucket.com/albums/g299/ ... 040red.jpg
Bestallde precis en Katiwrap Earthy Rainbow och eventuellt blir det aven en ull-Aare senare i ar sa att jag kan bara dottern i den i host.
:app:
Av eamane
thowida skrev:Vart köper ni ulldidysar??
Jag köpte min direkt från Didymos.

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?