Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av annikar
Skoj!
Mina kom efter typ 10 dagar, så då är det bara att sy!
Användarens profilbild
Av Buscilla
Skoj :-)
Vad bidde det?
Har fortfarande inte fått tummen ur, ska beställa jag med snart.
/Cecilia
Användarens profilbild
Av Buscilla
Sandra skrev:
Sandra skrev:fyra medium och ett par small
i blandade färger
Har så svårt att välja färg. Vilka valde du? Ska man tänka färg eller neutralt.
Kan tillägga att jag inte är helt 100 på vilket tyg jag ska ha.
/Cecilia
Användarens profilbild
Av Panakeia
jag tog brons, silver svart och rött. Altså, inte så mycket färg. har hellre en neutral ring och förglad sjal....(misstänker dock att detta itne var första beställningen från slingrings så det kommer nog mera sprakande grejjer också :lol: )
Användarens profilbild
Av Buscilla
Sandra skrev:jag tog brons, silver svart och rött. Altså, inte så mycket färg. har hellre en neutral ring och förglad sjal....(misstänker dock att detta itne var första beställningen från slingrings så det kommer nog mera sprakande grejjer också :lol: )
Tackar för svar. Ska nog beställa några neutrala och kanske någon färg. Funderar också på rött. Det passar liksom in i årstiden nu.
/Cecilia
Användarens profilbild
Av Panakeia
ja, det gör ju detplus att den röda verkar vara en renare förg än de andra. de blå drar pt turkos och purrpurr, va e de för förg eg.? ja, det var lite så jag tänkte iaf. Gröna e nog fina me tror jag....
Användarens profilbild
Av knutis
Hur funkar det, vilket land är det som man beställer från? Jag kollade bara lite snabbt och tänkte att det borde finnas en svensk motsvarighet. Gör det det?
Har funderingar på att köpa ringar och sy en ringsjal..men det är alltid lite lusigt att beställa utifrån på nåt vis. Har ni bra eller dåliga erfarenheter? Hur funkar det med betalning? Frakt och så?

//a!
Användarens profilbild
Av marlene
knutis skrev:Hur funkar det, vilket land är det som man beställer från? Jag kollade bara lite snabbt och tänkte att det borde finnas en svensk motsvarighet. Gör det det?
Har funderingar på att köpa ringar och sy en ringsjal..men det är alltid lite lusigt att beställa utifrån på nåt vis. Har ni bra eller dåliga erfarenheter? Hur funkar det med betalning? Frakt och så?

//a!
Jag vet inte vilket land det är från men det kanske nån annan har koll på?
Jag har betalt med visa kort när jag har beställt och det har funkat bra. Det går att köpa i sverige men det är dyrare (www.stellaris.se och babyboden.nu har bla) men ett par medium kostar 72 kr (plus frakt, 11 kr för ett par tror jag) i sverige och sist jag beställde från slingrings gick det på drygt 80kr för ett par large och ett par medium med frakt.
Användarens profilbild
Av knutis
Tack för svaret, jag får se. Såg ju en så fin beskrivning på ringsjal så jag blev så sugen. Kanske kna man gå ihop och köpa..hmm.. ja, det ordnar sig. :wink:

//a!
Användarens profilbild
Av zmurfan
Slingrings.com är i Usa.
Jag betalade med mastercard när jag köpte därifrån. Det funkade jättebra. Jag hade ringarna inom en vecka ungefär.

Inte var det speciellt dyrt heller. :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?