Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Löv
Efter att ha sålt smala zara original funderar jag nu på en zara ev. Eller allra helst en jade kanske. Men å andra sidan gillar jag ju didysar väldigt mycket. Kanske bättre att satsa på en didy till? Ett säkert kort. :hmm: Funderade ju på en wellen. Men den wellen jag bytte mig till får vända här hemma - den är för tjock i min smak. :nono:

Jag vill ha en sjal som är mjuk, tunn, lite elastisk. Alltså som min nino. Kan inte tänka mig någon bättre sjal. Håller jag på att bli sjalmätt? :hmm: Redan? :whut: Är nino faktiskt den ultimata sjalen för mig? Trots snoppmönstret? :roll:

Kan ni inte locka mig med era bästa förslag på sjalar som är mjuka, tunna och fiiiina? :heart:
Av Löv
mari_tres skrev:Didys Liljor :heart:
Bra idé, den är ju fin. :love: Är den mjuk och go? Jämför gärna m nino!
Användarens profilbild
Av mari_tres
lena_l skrev:
Tja... vad ska jag säga... Det är inga snoppar på Liljorna :Hahaa:

Ninon är något mjukare och tunnare, men den köpte jag begagnad och Liljorna köpte jag ny.
Av Löv
mari_tres skrev:
lena_l skrev:

Ninon är något mjukare och tunnare, men den köpte jag begagnad och Liljorna köpte jag ny.
Tack för infon.

Jag funderar oxå på en indio m färg. Sålde min indio natur pga färgen... Men det finns ju många fina indios också som inte är lika ömtåliga. :love:
Användarens profilbild
Av mari_tres
lena_l skrev:
Jag funderar oxå på en indio m färg. Sålde min indio natur pga färgen... Men det finns ju många fina indios också som inte är lika ömtåliga. :love:
Mmmmm... kan rekommendera rubin/mandarin :heart: den är helt ljuvlig :loving: och Terracottan är också fin :wink:
Och förhoppningsvis är den marmorgrå med lin också fin :floet2:

Liljorna :heart:
Knuten på Liljorna jämfört med en Iris
Av sjaltokan
lena_l skrev:
mari_tres skrev:
lena_l skrev:

Tack för infon.

eller som går att färga.. :love:
Av Löv
mari_tres skrev:
lena_l skrev:
Mmmmm... kan rekommendera rubin/mandarin :heart: den är helt ljuvlig :loving: och Terracottan är också fin :wink:
Och förhoppningsvis är den marmorgrå med lin också fin :floet2:

Liljorna :heart:
Knuten på Liljorna jämfört med en Iris
Indio rubin/mandarin har jag tittat på... Varför har allt-i-tyg bara storlek sju hemma? :hopmad: Kanske finns begagnad? :roll:

Marmorgår - är den möjligen på väg hem till dig? :wink:

Jag gillar de indios som skiftar i två färger. Annars hade jag ju kunnat färga min natur istället för att sälja den. 8)
Användarens profilbild
Av Droppen
lena_l skrev: Jag vill ha en sjal som är mjuk, tunn, lite elastisk.
Kan ni inte locka mig med era bästa förslag på sjalar som är mjuka, tunna och fiiiina? :heart:
EASY säger jag! :tumup:
Användarens profilbild
Av mari_tres
lena_l skrev:
Indio rubin/mandarin har jag tittat på... Varför har allt-i-tyg bara storlek sju hemma? :hopmad: Kanske finns begagnad? :roll:

Marmorgår - är den möjligen på väg hem till dig? :wink:

Jag gillar de indios som skiftar i två färger. Annars hade jag ju kunnat färga min natur istället för att sälja den. 8)
Kanske för att jag köpte min 6:a därifrån... :floet2: ev var det den sista 6:an jag köpte, jag vet inte. De kan nog ta hem annars om du är intresserad, har goda erfarenheter därifrån.

Marmorgråa linindion är snart på väg, jag har inte betalat den än bara :lol: vann den på Ebay igår :mrgreen:
Användarens profilbild
Av Jemmah
mari_tres skrev:
lena_l skrev:

Jag har sagt det förut och jag säger det igen, ni är inte kloka :Hahaa: Och inte har jag en aning om vad jag gör i den här tråden heller :dansar:
Av Sia
Droppen skrev:
lena_l skrev: Jag vill ha en sjal som är mjuk, tunn, lite elastisk.
EASY säger jag! :tumup:
:iagree:
Av sjaltokan
Jemmah skrev:Jag har sagt det förut och jag säger det igen, ni är inte kloka :Hahaa: Och inte har jag en aning om vad jag gör i den här tråden heller :dansar:
Inte jag heller.. :floet2:
Användarens profilbild
Av mari_tres
thowida skrev:
Jemmah skrev:Jag har sagt det förut och jag säger det igen, ni är inte kloka :Hahaa: Och inte har jag en aning om vad jag gör i den här tråden heller :dansar:
:hellu:

:fnissa:
Av Löv
mari_tres skrev:
thowida skrev:
:hellu:

:fnissa:
:oops: ...och inte var det väl jag som startade den? :hmm: Det måste ha skett under inflytande av sjal- :twisted: .

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?