Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mari_tres
Sprang på ett gammalt test om olika selar och sjalar... Kan PM:a länk om någon vill läsa testet!

Lite klipp:

Om BB
Detta är bärselarnas Rolls-Royce. Babybjörn Active är utformad för att man ska kunna bära sitt barn bekvämt även under längre stunder.
Om bärsjal (klumpar ihop trikå och vävd... BB fick två modeller testade :hmm: )
Bärsjalen finns i många olika tyger och varianter. Dels vävda sjalar och dels trikåsjalar. De vävda sjalarna är stabilare och ger bäst avlastning, men är mer otympliga. Trikåsjalarna är följsammare och enklare att knyta. Elasticiteten gör att tyget anpassar sig efter barnet och det blir därför mindre viktigt att knyta exakt rätt. Sjalarna finns i olika längd (4,6-5, 2 m) och bredd.
Om ringsjal
En ringsjal är ämnad för att bära barnet på höften och lämpar sig för lite större bebisar från 6 månader, som blivit stadiga i rygg och nacke.
Om Ergon
Ergo liknar Patapum, men har fler finesser. Ryggstödet känns högre och har ett extra utvikbart nackstöd för mindre eller sovande barn. Till skillnad från Patapum kan du också själv sätta i barnet även när du vill bära på ryggen.
Jag vet faktiskt inte om jag ska skratta eller gråta :hellu: får trösta mig med att det är ett gammalt test (-05).
Senast redigerad av mari_tres den fre mar 13, 2009 13:20, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av sanna73
Jag har också sett den testen, det tråkiga är att man lätt hamnar på den när man googlar bärsjal och jag tror många som hittar den inte tänker på att den är gammal alternativt tänker att eftersom det är samma märken och produkter jag tittar på nu så gäller det säkert ännu. Säkert många som fallit för bästa köp tipset BB-orginal :?
Av Löv
mari_tres skrev:De vävda sjalarna är stabilare och ger bäst avlastning, men är mer otympliga.

Jag vet faktiskt inte om jag ska skratta eller gråta :hellu: får trösta mig med att det är ett gammalt test (-05).
:Hahaa: Lite full i skratt blir jag... Otympliga vävda sjalar, knappast mina tunna didysar som ingick i testet. Men visst är det trist att sjalar ofta framställs som klumpiga och svårhanterliga medan selar är så enkla och lätthanterliga. Jag har som bekant inte den uppfattningen. :wink:
Användarens profilbild
Av Blixa
JinxLinda skrev:Man kanske skulle maila dem ??
Det är vi flera som gjort tidigare. Jag fick ett luddigt svar och andra fick inte ens det. Att testet är kvar ytterligare flera är senare visar verkligen hur oseriösa smartson är.
Av Jinxan
Blixa skrev:
Det är vi flera som gjort tidigare. Jag fick ett luddigt svar och andra fick inte ens det. Att testet är kvar ytterligare flera är senare visar verkligen hur oseriösa smartson är.
:? Trist :(
Användarens profilbild
Av Amiechan
sanna73 skrev:Jag har också sett den testen, det tråkiga är att man lätt hamnar på den när man googlar bärsjal och jag tror många som hittar den inte tänker på att den är gammal alternativt tänker att eftersom det är samma märken och produkter jag tittar på nu så gäller det säkert ännu. Säkert många som fallit för bästa köp tipset BB-orginal :?
Inte länka till testet då :nono: För då ger vi google signaler om att testet är intressant och så hamnar det högre upp i rankingen vid sökning.
Användarens profilbild
Av mari_tres
Amiechan skrev:
sanna73 skrev:Jag har också sett den testen, det tråkiga är att man lätt hamnar på den när man googlar bärsjal och jag tror många som hittar den inte tänker på att den är gammal alternativt tänker att eftersom det är samma märken och produkter jag tittar på nu så gäller det säkert ännu. Säkert många som fallit för bästa köp tipset BB-orginal :?
Inte länka till testet då :nono: För då ger vi google signaler om att testet är intressant och så hamnar det högre upp i rankingen vid sökning.
:tumup: Tar bort det från TS och om någon är intresserad av att läsa det så kan jag PM:a länken!
Användarens profilbild
Av Amiechan
mari_tres skrev:
Amiechan skrev:
:tumup: Tar bort det från TS och om någon är intresserad av att läsa det så kan jag PM:a länken!
:fnissa:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Amiechan skrev:
mari_tres skrev:
Amiechan skrev:
:fnissa:
:hellu: Det var faktiskt lite underhållande på ett tragiskt sätt :lol:
Av sjaltokan
Blixa skrev:
:iagree:
Jag var med på den tiden då testet var ganska nygjort.. :hide:
Av linamh
Lustigt, jag hittade just det testet idag. Jag har ingen aning om vad jag sökte på, men det kan inte ha varit svårt att hitta.

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?