- fre mar 13, 2009 12:23
Sprang på ett gammalt test om olika selar och sjalar... Kan PM:a länk om någon vill läsa testet!
Lite klipp:
Om BB
)
får trösta mig med att det är ett gammalt test (-05).
Lite klipp:
Om BB
Detta är bärselarnas Rolls-Royce. Babybjörn Active är utformad för att man ska kunna bära sitt barn bekvämt även under längre stunder.Om bärsjal (klumpar ihop trikå och vävd... BB fick två modeller testade

Bärsjalen finns i många olika tyger och varianter. Dels vävda sjalar och dels trikåsjalar. De vävda sjalarna är stabilare och ger bäst avlastning, men är mer otympliga. Trikåsjalarna är följsammare och enklare att knyta. Elasticiteten gör att tyget anpassar sig efter barnet och det blir därför mindre viktigt att knyta exakt rätt. Sjalarna finns i olika längd (4,6-5, 2 m) och bredd.Om ringsjal
En ringsjal är ämnad för att bära barnet på höften och lämpar sig för lite större bebisar från 6 månader, som blivit stadiga i rygg och nacke.Om Ergon
Ergo liknar Patapum, men har fler finesser. Ryggstödet känns högre och har ett extra utvikbart nackstöd för mindre eller sovande barn. Till skillnad från Patapum kan du också själv sätta i barnet även när du vill bära på ryggen.Jag vet faktiskt inte om jag ska skratta eller gråta

Senast redigerad av mari_tres den fre mar 13, 2009 13:20, redigerad totalt 1 gånger.