Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Jinxan
Alltså det här med girasol... Är grymt sugen på en regnbåge, men har läst någonstans om olika baksidor.. :hmm: Hur vet man vilken baksida det är och var hittar med de olika sorterna?
Av anna m
De nya girasolerna är inte med baksida men jag stördes aldrig av den på mina. Det syns vilket som är bak, men t ex på den turkosa är båda sidor snygga. de finns på www.omhulda.com och på www.girasol.de
Av anna m
JinxLinda skrev:Tack för svaret.
Så det är med lika sidor nu :hmm:
SÅ har jag fattat det men jag har aldrig sett en utan bak/framsida.
Av Jinxan
anna m skrev:
JinxLinda skrev:Tack för svaret.
Så det är med lika sidor nu :hmm:
SÅ har jag fattat det men jag har aldrig sett en utan bak/framsida.
Man kanske skulle kontakta omhulda då, de borde ju veta :D
Användarens profilbild
Av mari_tres
Ja, de bör veta :tumup:

Köpte min på tradera har jag för mig, mailade säljaren först och frågade om det var med baksida, alltså att de såg olika ut. Nej, svarade hon (han? minns inte riktigt) utan det var en sån som var likadan på fram och baksida... :roll:
Det var det inte iallafall men jag orkade inte bråka. Den är ju fin och mjuk :heart:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Det är ju förresten en här på SB som har en utan baksida som jag har fått några bilder på. Varpen är röd så den är mest lik den som har röd baksida, min har blå baksida och blir nog lite mörkar över hela då iom att varpen är blå.

Katiwraparna har ingen baksida (fånigt det låter!) vad jag vet.

Vill du ha en regnbåge vilken som hellst kan jag tipsa om att bebinas regnbåge är superfin och tunn 8)
Av Jinxan
mari_tres skrev:Det är ju förresten en här på SB som har en utan baksida som jag har fått några bilder på. Varpen är röd så den är mest lik den som har röd baksida, min har blå baksida och blir nog lite mörkar över hela då iom att varpen är blå.

Vill du ha en regnbåge vilken som hellst kan jag tipsa om att bebinas regnbåge är superfin och tunn 8)
Jag vill ha alla regnbågar 8) :lol:
Användarens profilbild
Av mari_tres
JinxLinda skrev:
mari_tres skrev:Det är ju förresten en här på SB som har en utan baksida som jag har fått några bilder på. Varpen är röd så den är mest lik den som har röd baksida, min har blå baksida och blir nog lite mörkar över hela då iom att varpen är blå.

:lol: :floet2: Jag har haft Easycare regnbåge och Lana regnbåge, och har en girasol med blå baksida och så bebinan :loving:

Tänk att vi har så bra sjal (och bok)smak du och jag :app:
Av anna m
EC regnbågen är ful :hide: har också haft en men jag blev jättebesviken när jag fick hem den och sålde den billigt snabbt!
Användarens profilbild
Av mari_tres
anna m skrev:EC regnbågen är ful :hide: har också haft en men jag blev jättebesviken när jag fick hem den och sålde den billigt snabbt!
Grejen med EC:n är att den inte ser ut som på bilderna :hmm: den är mycket blekare i verkligheten och jag blev också besviken då jag fick hem min. En regnbåge vill man ju ska ha ganska mättade färger ändå. Speciellt då det ser ut som så på bilderna...
Av anna m
mari_tres skrev:
anna m skrev:EC regnbågen är ful :hide: har också haft en men jag blev jättebesviken när jag fick hem den och sålde den billigt snabbt!
Grejen med EC:n är att den inte ser ut som på bilderna :hmm: den är mycket blekare i verkligheten och jag blev också besviken då jag fick hem min. En regnbåge vill man ju ska ha ganska mättade färger ändå. Speciellt då det ser ut som så på bilderna...
Förlåt Jinxlinda men jag måste bara visa:
Easycare
Bild
Girasol
Bild
Av Jinxan
anna m skrev:
mari_tres skrev:
Förlåt Jinxlinda men jag måste bara visa:
Easycare
Bild
Girasol
Bild
Jag har en EC regnbåge, men jag tycker inte den är så fadd i färgerna som den ser ut att vara på din bild :hmm:
Av Jinxan
mari_tres skrev:
JinxLinda skrev:

:lol: :floet2: Jag har haft Easycare regnbåge och Lana regnbåge, och har en girasol med blå baksida och så bebinan :loving:

Tänk att vi har så bra sjal (och bok)smak du och jag :app:
Säkert mer bra smak än så, bara att vi inte upptäckt det ännu :tumup: :app:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?