Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Jinxan
Mari skrev:
JinxLinda skrev:
Mari skrev:....Lånade dock en mörklila girasol av Elina för nåt är sedan, då tyckte jag att den påminde mest om Rebozo.
Fast det är enorm skillnad på Rebozo och rebozo...
Min rebozo är mycket känsligare än den sapos har.. :roll:
Visst är det så, skillnad på rebozo och rebozo. Syftar nog mest på en tunn rebozo utav blandmaterial.
Girasolen lånade jag nog aug/sep 2007 så den kanske inte alls liknar de nuvarande girasolerna i kvalité heller. Äsch, det är så svårt att jämföra sjalar hit och dit när man inte ens kan känna och klämma på dem.
Sant sant..
Användarens profilbild
Av Silverälva
åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå, jag vill! *om jag skulle ha råd*
Av lilla trasdockan
en bekant är intresserad av en cherry pie, men hon måste kolla ekonomi å valuta först
Användarens profilbild
Av visslan
Försäljaren är på semester till 15 mars, står det på hemsidan, för övrigt.

Jag är eventuellt intrsserad av Black Jeans, men måste också kolla ekonomin lite...
Användarens profilbild
Av mari_tres
visslan skrev:Försäljaren är på semester till 15 mars, står det på hemsidan, för övrigt.
Vi tänkte inte beställa förrän i slutet av månaden, då man har pengar :wink:
Användarens profilbild
Av visslan
mari_tres skrev:
visslan skrev:Försäljaren är på semester till 15 mars, står det på hemsidan, för övrigt.
Vi tänkte inte beställa förrän i slutet av månaden, då man har pengar :wink:
jamen, vad bra! då får man kolla lite hur räkningsbeståndet ser ut innan dess... (fick en hiskelig oväntad tandläkardito nyligen.)
Användarens profilbild
Av Isanna
När ska ni beställa? :hmm:
Av Jinxan
Isanna skrev:När ska ni beställa? :hmm:
Någon gång denna månad.

Om det är någon som vill beställa men inte har råd förrän till löningen så kan vi vänta :tumup: Vi tjänar ju på om det är så många som möjligt som vill beställa! Eftersom vi dels får billigare frakt och sen rabatt på sjalarna.
Användarens profilbild
Av miom
tassar. ska kolla i kväll. Hur är de i tyget? Tunna tjocka? Likande dydi eller rebozo? Hur känns de i händerna?
Av Jinxan
miom skrev:tassar. ska kolla i kväll. Hur är de i tyget? Tunna tjocka? Likande dydi eller rebozo? Hur känns de i händerna?
Ingen aning. :lol:
Användarens profilbild
Av mari_tres
miom skrev:tassar. ska kolla i kväll. Hur är de i tyget? Tunna tjocka? Likande dydi eller rebozo? Hur känns de i händerna?
De bör vara ung som girasolen.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?