Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Sarai
legenden29 skrev:Sarai; vilken storlek är din jacka? Har du funderat på att sälja den vidare?
Min jacka är en L. Ja, jag tänkte lägga ut den på säljes till hösten, den används sällan numera. Men till rätt pris kan jag tänka mig att sälja redan nu. :)
Av legenden29
Hmm, undrar om large kan bli aningens stor för mig... Tror jag eg ska ha medium. Vad brukar du ha för storlek på tröjor etc? Jag är en 34-40 i vanliga fall.
Användarens profilbild
Av Sarai
legenden29 skrev:Hmm, undrar om large kan bli aningens stor för mig... Tror jag eg ska ha medium. Vad brukar du ha för storlek på tröjor etc? Jag är en 34-40 i vanliga fall.
Jag är en 38-40. Jag har långa armar, och skillnaden mellan M och L ligger främst i armlängden, den var bara några cm bredare över bröstet. Modellen är rätt så figursydd utan bärpanel, och jag ville kunna ha en fleece under utan paneler. Fast jag skulle nog provat med gravidpanelen i, jag var gravid då jag provade. Har du inte långa armar tror jag M funkar utmärkt.
Måtten har jag för mig står bra på MammaBarns hemsida.

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?