Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av carran
Vi har en Patapum som vi i stort sett är nöjda med, hade elastisk sjal när A var mindre och bär fortfarande lite i Mobyn men annars är det mest selen nu. Men jag sneglar på Mei Tai för det finns ju i så fina färger och mönster medan min Patapum är kakibeige (går ju i och för sig att färga). Är det stor skillnad på sele och Mei Tai och i så fall vilka? Ett annat alternativ är ju att skaffa en vävd sjal och ha kvar selen så kan man ju växla efter behov, men i så fall måste jag nog gå på kurs i ryggknytning :-)
Användarens profilbild
Av Mrs Data
Jag hade sjalar och en sutemi till min förste kille. Ganska snabbt gick vi helt över till sele. Jag trivs bäst med att det enkla snabba. Jag var supernöjd med sutemin till jag sydde en MT själv till mig och lillebror. Så mycket bättre än sele! Lättare att få det helt rätt vare gång, inga spännen som skaver, avlastar bättre osv. Jag tycker absolut att du ska testa en MT om du misstänker att du är mer selmänniska än sjalmänniska.
Användarens profilbild
Av Diesel
Du behöver både en sele och MT! :lol: Eftersom jag är väldigt stel i armar, nacke och axlar pga whiplash så är det nästan omöjligt för mig att få till ryggknytningarna med sjal, så jag använder istället sele och MT. Jag har två "Knyttet & K"-sydda MT med utbredbara axelband (underbart sköna :heart: ) och de används här hemma till allt mysigt bärande som blir under en dag, sedan har jag en Connecta-sele som alltid ligger i bilen som används när vi gör ärenden i stan eftersom den är så lätt och smidig, och så har vi en Beco Butterfly som jag använder när jag åker skidor eller går på skogspromenader eftersom den sitter som klistrad när man väl ställt in alla spännen och remmar.
Så du behöver både sele och MT är mitt råd! :tumup:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?