Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Smultronbarn
Jag är på jakt efter tyg med mönster i form av vitsippor på. Nån som vet var det finns? Eller som kanske har liggande hemma och vill bli av med det? :wink:

Det enda jag hittils sett är nån slags vaxduk, men den var vääldigt dyr dessutom... :(

Hoppas det finns non som har tips! tack på förhand. :D
Av Emmiez
kolla tradera, just nu ligger det mycket tyg ute, vet inte om just vitsippor finns
Av Smultronbarn
Emmiez skrev:kolla tradera, just nu ligger det mycket tyg ute, vet inte om just vitsippor finns
Tack för tipset! Ska genast kolla där! :tumup:
Av Smultronbarn
Kaja skrev:Jag har ett tyg med blåsippor om det duger??

Bild
Vad fint! :D
Det är egentligen inte exakt vad jag är på jakt efter, men vad vill du ha för det?
Användarens profilbild
Av Kaja
Smultronbarn skrev:
Kaja skrev:Jag har ett tyg med blåsippor om det duger??

Bild
Vad fint! :D
Det är egentligen inte exakt vad jag är på jakt efter, men vad vill du ha för det?
Jag får mäta vad som finns först... Återkommer.
Av Smultronbarn
Oki! :)
Av Marine78
Smultronbarn skrev:Jag är på jakt efter tyg med mönster i form av vitsippor på. Nån som vet var det finns? Eller som kanske har liggande hemma och vill bli av med det? :wink:

Det enda jag hittils sett är nån slags vaxduk, men den var vääldigt dyr dessutom... :(

Hoppas det finns non som har tips! tack på förhand. :D
Duk på Tradera:

http://www.tradera.com/Stor-Paskduk-Vit ... n_86654079
Av Smultronbarn
naimiez skrev:Kanske söka på duk vitsippor.....måste ju finnas massa dukar med vitsippor ;-) eller gardiner.....
Ja jag hoppas ju det! :tumsup:
Marine78 skrev:
Duk på Tradera:

http://www.tradera.com/Stor-Paskduk-Vit ... n_86654079
Tack för tipset! :D Såg den själv igår (och bidar nu min tid för att slänga in ett bra bud innan auktionen slutar).

Vilken uppdatering! Grattis! :loving:

Nu har jag äntligen kommit mig för att s[…]

Virkhjälp sökes!

Sjalbarn är bäst :heart: Verklige[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?