Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av schmut
norkmedoo skrev:jag verkar få vänta en helg till... och jag som har semester och l ä s e r böcker! :shock:

lägger in en bild på det jag skickade
Bild

pysselblogg
:shock:
hur mycket tid har du lagt ned? försöker du ge oss prestationsångest? :o
Bild
detta postades igår. första försöket klibbade så det var bara att göra ett nytt... :roll: tänkte att ingen ville väl kanske ha ett så bra bokmärke att det inte bara märkte sidan man var på utan även kladdade ihop dem? :lol:
Användarens profilbild
Av Amiechan
Jag fick ett fantastiskt virkat bokmärke! Först tittade jag och tänkte "vad mycket jobb hon lagt ner" och sen slog det mig att stolparna och hålen var satta lite oregelbundet. En millisekund senare insåg jag att de bildade mitt förnamn :D Och gult/orange och grönt, precis som är "mina" färger! coolt 8)

Tack så mycket, Fryle! :tumup:
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Mitt första märke blev helt misslyckat :hopmad: Jag håller på med ett nytt, jag hoppas att jag hinner få iväg det i veckan.
Användarens profilbild
Av Vida
Amiechan skrev:Jag fick ett fantastiskt virkat bokmärke! Först tittade jag och tänkte "vad mycket jobb hon lagt ner" och sen slog det mig att stolparna och hålen var satta lite oregelbundet. En millisekund senare insåg jag att de bildade mitt förnamn :D Och gult/orange och grönt, precis som är "mina" färger! coolt 8)

WoW!
Användarens profilbild
Av Fryle
Amiechan skrev:Jag fick ett fantastiskt virkat bokmärke! Först tittade jag och tänkte "vad mycket jobb hon lagt ner" och sen slog det mig att stolparna och hålen var satta lite oregelbundet. En millisekund senare insåg jag att de bildade mitt förnamn :D Och gult/orange och grönt, precis som är "mina" färger! coolt 8)

Lätt som en lingonplätt och gjort på en kväll, kul att du gillade det.

Jag tycker alla bokmärken är så fina! Mest imponerar norkmedoos med sjalbarn på, dottern sitter i knät och ylar när jag förklarar att hon inte kan få det...
Användarens profilbild
Av pejgan
åh... sent ute som vanligt *surar*
Av Lotten
norkmedoo skrev:
Bild

pysselblogg
Nämen ååhh norkevän... det där bokmärket hade jag velat ha (jag som inte ens är med i bytet :roll: ). Det ser ju precis ut som jag, Ivar och vår Leo marine. :loving:
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Lotten skrev:
norkmedoo skrev:
Bild

pysselblogg
Nämen ååhh norkevän... det där bokmärket hade jag velat ha (jag som inte ens är med i bytet :roll: ). Det ser ju precis ut som jag, Ivar och vår Leo marine. :loving:
Och det är ju jag, Albert och vår turkosa Easy :heart:

Och tack för att du lade ut bild på det Norkmedoo. Jag glömmer hela tiden boken på jobbet...
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Så här såg det jag skickade ut. Det gröna kortet och häftklamrarna är bara "emballage", så bokmärket är bara de vita frivoliteterna.
Bild
Användarens profilbild
Av binaem
Kaffemoster skrev:Så här såg det jag skickade ut. Det gröna kortet och häftklamrarna är bara "emballage", så bokmärket är bara de vita frivoliteterna.
Bild
Jag fick det och det hamnade i genast i den vackra boken "Nu vill jag sjunga dig vackra sånger" Bokmärket var så fint att jag fick samla mod i nästan 2 veckor innan jag vågade skicka mitt som kändes skruttigt i jämförelse! TUSEN TACK KAFFEMOSTER, det är underbart :D
Användarens profilbild
Av Gabelin
Men så tjusiga alla bokmärken är..

Jag hade oxå velat vara med men det kanske kan bli något mer byte framöver :D
Användarens profilbild
Av norkmedoo
Lotten skrev:
norkmedoo skrev:
Bild

pysselblogg
åh tack :loving: , skulle gärna gjort ett helt gäng, och väldigt gärna en till dig, om det inte var så förbenat pillrigt :wink:
den är liksom en hel del mindre än vad den ser ut på bilden

och ja, det är kajsa, albert och en turkose easy, som iofs inte ser så turkos ut, faktiskt så tänkte jag på en bild
där de stod framför sitt vackra marimekko tyg (för det är det väl?) men hittade inte den så det fick bli lite som det blev

... och jag väntar fortfarande vid min brevlåda :roll: :wink:
Användarens profilbild
Av norkmedoo
schmut skrev: Bild
detta postades igår. första försöket klibbade så det var bara att göra ett nytt... :roll: tänkte att ingen ville väl kanske ha ett så bra bokmärke att det inte bara märkte sidan man var på utan även kladdade ihop dem? :lol:
hahaha! yihooooooooooo! :lol: detta vackra har jag fått :loving:
och det verkar vara helt oklibbigt :wink:

när du la ut bilden tidigare tänkte jag att ett sådant schmutkort vill ju jag ha... men det kunde jag ju inte skriva då 8)

nu, sen när jag fixat färdigt barnrummet, ska jag leta upp en riktigt god bok att njuta av och sedan högtidligt lägga den bredvid en stund med ett mycket vackert bokmärke som visar vägen till nästa dyrbara läsestund

det känns verkligen superlyxigt med handgjorda bokmärken!

tack schmut :heart:
Användarens profilbild
Av norkmedoo
och schmut: tack för de fina små korten också!
sådana små finurliga saker gillar jag :D
Användarens profilbild
Av zandrama
Kul Florin att du gillade det! :D

Jag väntar fortfarande otåligt, hade ju hoppats att det skulle finnas i brevlådan när jag kom hem från Skåne, men än har jag inte gett upp. 8)
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 11
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?