Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

thanisa skrev:Var det den som kom för några veckor sedan och sen snabbt blev slutsåld för att dyka upp och det gick att beställa typ en dag i förra veckan? Nu ska jag bara komma på vad den heter. Såg ut lite som en jordgubb och hallon indio. Var det inte indio hibiscus den hette. :hmm:
:jippiii: :app: :vågen:
Droppen skrev:
thanisa skrev:Var det den som kom för några veckor sedan och sen snabbt blev slutsåld för att dyka upp och det gick att beställa typ en dag i förra veckan? Nu ska jag bara komma på vad den heter. Såg ut lite som en jordgubb och hallon indio. Var det inte indio hibiscus den hette. :hmm:
Ja, den var så fin! Vad roligt att du köpte en sådan! Nu vill jag se en bild på den, är den fin i verkligheten också?
thanisa skrev:
Droppen skrev:
Ja, den var så fin! Vad roligt att du köpte en sådan! Nu vill jag se en bild på den, är den fin i verkligheten också?
ja jättefin! verkligen rosa-röd och härlig. :D
visste dock inte att den sålts i så begränsat antal som du skrev...men nu blev det ju ännu roligare! :mrgreen:
:app: Tunn och mjuk antar jag att den är så det tänker jag inte ens fråga om :lol:
Visst är det en speciell känsla av att öppna paketet och se nya sjalen första gången, och klämma lite på den innan man sliter upp den ur kartongen 8)
mari_tres skrev::app: Tunn och mjuk antar jag att den är så det tänker jag inte ens fråga om :lol:
Visst är det en speciell känsla av att öppna paketet och se nya sjalen första gången, och klämma lite på den innan man sliter upp den ur kartongen 8)
nja, jag slet upp den på en gång och klämde sen! :mrgreen:
det blir en lååång väntan på bebis det här... :wink:
Vad härligt att höra att du är gravid! :vågen: Jag brukar tänka på dig när jag funderar på om jag ska gå på någon mässa och när jag är till jobbet (jobbar i Flemingsberg). Härligt med snabb leverans också!
Lindiwe skrev:Vad härligt att höra att du är gravid! :vågen: Jag brukar tänka på dig när jag funderar på om jag ska gå på någon mässa och när jag är till jobbet (jobbar i Flemingsberg). Härligt med snabb leverans också!
skickar pm :)

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?