Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mari_tres
mist skrev:
mari_tres skrev:
mist skrev:
Jemmah skrev:sasha och mari_tres såklart.
Lenaskeå la in foto härom dagen, men den kanske inte är aktuell längre, den verkar ju förändras väldigt fort :mrgreen:

Vart?
http://www.sjalbarn.se/forum/viewtopic. ... 4#p7183214
Maa.... undrar om det där är hela sanningen ;)
Vaddå? Menar du att du tror att det finns de som mörkar delar av sina sjalar? :wink: 8)
Användarens profilbild
Av sacha42
mari_tres skrev:
Isanna skrev:
sacha42 skrev:
Isanna skrev:
sacha42 skrev:
Isanna skrev:
sacha42 skrev:
mari_tres skrev:Sacha och Diddeldis :lol: Min egen har jag ju redan sett :wink:
Till våren ska jag försöka samla den på ett och samma ställe och ta kort :tumup:
Kan jag få vara med då och baaaada i alla dina sjalar? :Hahaa: Den vore en dröm! Åsså ska du ju passa på att rensa bort en massa till mig då också. :tumup: :heart:
:fnissa: sjalträff i vårat hus? :mitvit:
I´ll be there :tumup: , dit hittar jag ju också :vågen: , ska försöka att inte få punka denna gång bara. :Hahaa:
Tar du med din braiga kamera och knäpper kort på min sammling?
Ingen punka :this:
Deal! :tumup:
:eld:

Undrar om jag inte har nåt ärende upp till Övik fram emot våren... :floet2:
Du är så välkommen, vi kan slå ihop våra samlingar så får alla gissa vems sjal som är vems :fnissa:
Användarens profilbild
Av mari_tres
sacha42 skrev:
mari_tres skrev: :eld:

Undrar om jag inte har nåt ärende upp till Övik fram emot våren... :floet2:
Du är så välkommen, vi kan slå ihop våra samlingar så får alla gissa vems sjal som är vems :fnissa:
:lol: :tumup:
Användarens profilbild
Av thanisa
De som jag gärna vill se sjalsamlingen hos finns nog inte på sjalbarn. En i Tysklands sjalsamling hade jag velat se som nog består av över 100 didymos Stephmus och en gaderob med annat blandat. :siishah:

Jo en på sjalbarn, den som köpte Apelsins zimt-kobalt, Wompe, hennes sjalsamling hade jag gärna sett då den innehåller ett antal sjalar som är ovanliga och väldigt vackra.
Användarens profilbild
Av mari_tres
diddeldi skrev:
corona skrev:Efter att ha sett diddeldis, känns det liksom som att man har sett det meste (värsta?) :lol:
jag tror inte att du har sett alla 8)
Och det är just pga sånna här kommentarer som jag vill se Diddeldis samling :this: :lol:
Användarens profilbild
Av mari_tres
thanisa skrev:De som jag gärna vill se sjalsamlingen hos finns nog inte på sjalbarn. En i Tysklands sjalsamling hade jag velat se som nog består av över 100 didymos Stephmus och en gaderob med annat blandat. :siishah:

Jo en på sjalbarn, den som köpte Apelsins zimt-kobalt, Wompe, hennes sjalsamling hade jag gärna sett då den innehåller ett antal sjalar som är ovanliga och väldigt vackra.
Den garderoben med dubbla lager sjalar? :lol: :hellu:

Du har ju också en del ovanliga och väldigt vackra sjalar, thanisa :love: tänker på en del Wellen till exempel... och den där rosalie skulle jag vilja klämma lite på :wink:
Användarens profilbild
Av disavi
thanisa skrev:De som jag gärna vill se sjalsamlingen hos finns nog inte på sjalbarn. En i Tysklands sjalsamling hade jag velat se som nog består av över 100 didymos Stephmus och en gaderob med annat blandat. :siishah:

:siishah:
Av corona
diddeldi skrev:
corona skrev:Efter att ha sett diddeldis, känns det liksom som att man har sett det meste (värsta?) :lol:
jag tror inte att du har sett alla 8)
Så sant :this:
Jag såg nog "bara" ( :roll: ) de som låg framplockade i ert vardagsrum just då... och då nänmde ni nog att ni hade ett antal till, samt ett par selar i bilen o.s.v.
Användarens profilbild
Av mari_tres
mari_tres skrev:

Du har ju också en del ovanliga och väldigt vackra sjalar, thanisa :love: tänker på en del Wellen till exempel... och den där rosalie skulle jag vilja klämma lite på :wink:
Fast det var inte du som hade rosalie va? :hmm: :oops: *lite taskig koll*
Av Jinxan
mari_tres skrev:
mari_tres skrev:

Fast det var inte du som hade rosalie va? :hmm: :oops: *lite taskig koll*
norkmedoo hade en rosalie i alla fall? :hmm:
Av Lenaskeå
Jemmah skrev:sasha och mari_tres såklart.
Lenaskeå la in foto härom dagen, men den kanske inte är aktuell längre, den verkar ju förändras väldigt fort :mrgreen:
Det var ju bara dom vävda... :lol: Åsså får jag nog hem en sjal imorgon, bytt lite :D Men antalet har minskat en hel del på sistone..

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?