Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Grönöga
Blev erbjuden föräldrar och barn ringsjal för en tid sedan, men skulle vilja veta vad folk tycker om den först innan jag bestämmer mig. Har ingen möjlighet att prova den innan då de bor för långt bort.. Är ganska mycket novis på sjalar - har burit i trikåsjal och patapum - har endast provat hoppen lite då inte bebisen kommit än :roll:

Är det en bra ringsjal? stadig? ja vad tycker ni som provat den? (vad tusan frågar man om egentligen- är verkligen novis.. :hide: )
Användarens profilbild
Av mari_tres
Den är rätt bred om jag inte minns fel :hmm: men det är ju en smaksak hur man vill ha ringsjalen. Tyget är aningens osmidigt men eftersom ringarna är så stora så funkar det ändå (gissa vad jag tycker om den :lol: ).
Är den välanvänd så att den har mjukat till sig en aning så är det nog inget fel på den alls, jag hade en helt ny och var novis på ringsjalar öht.
Användarens profilbild
Av Annika E
Jag har en sån och det är den enda ringsjalen jag provat så jag kan inte jämföra med andra, men jag tycker den är helt ok. Funkar bra när man ska bära en kortis (30-40 min) i alla fall. Men ska du betala för den så skulle jag inte betala så mycket... 200 kanske, inte mer.

Men som sagt jag är novis på ringsjalar så det finns säkert många här som kan ge bättre svar. :-)
Av Gerbera
Jag kom inte alls överens med den. Var novis på ringsjal också, men den måste nog vara väldigt bra ingosat om jag skulle prova igen... Sålde min för 100-lappen...
Användarens profilbild
Av jennyln
Har den alltid liggandes i bilen, hur bra som helst då man hämtar o lämnar på dagis! :tumup: Används flitigast av de sjalar jag har hemma :heart: . Bra som extrafilt också...
Lycka till!
Användarens profilbild
Av mari_tres
Grönöga skrev:Tack för hjälpen.. ska se ifall jag fortfarande kan köpa den - allt stannade av lite eftersom lillebror kom ut i Måndags :loving:
:loving: :heart: Grattis!!
Användarens profilbild
Av Suskiv
grattis

Jag gillar den ringsjalen. Är den som används mest här hemma av mina ringsjalar. Stadig, rejäl och enkel att använda.
Användarens profilbild
Av Sarai
Ja, grattis! :)

Jag har en. Jag gillar tyget starkt, stadigt men ändå stretchigt. Däremot gillade jag inte ringarna, tyckte att det var för tunga och stora. Jag har bytt ringar och passade också på att sy en vikning. Då passade den min axel bättre. Men vilken vikning som passar bäst, är väldigt individuellt.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?