Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Beckah82
Nu är den här :-) tunn och mjuk! Väldigt mjuk!

Den var faktiskt 4 meter (397 cm).

Har provsjalat och fotat med men inte lagt in bilder. AJ mina fogar. Jag sjalar aldrig nu för tiden så en halvtimmes promenad med Alvin på ryggen var ingen bra idé. Fick jätteont i fogarna, vilket jag borde listat ut eftersom jag har foglossning som ligger och gror men inte fullt brutit ut och till slut fick jag sammandragningar också och då fick pajken dimpa ner i sulkyn istället men det var jobbigt ändå med ytterligare en halvtimme promenad hem.

Får vila hela dan imorgon istället :-) och spara sjalandet tills bebisen är ute.
Användarens profilbild
Av Indiemorsan
Å, den var fin i verkligheten också (det var ju en sån hemskt ful bärbild på tradera :shock: ). Och det var mej du knyckte den från! Nä, det kanske var några till inblandade på slutet, jag började buda och sen glömde jag bort auktionen :oops: . Grattis till sjalkapet!
Användarens profilbild
Av Beckah82
Indiemorsan skrev:Å, den var fin i verkligheten också (det var ju en sån hemskt ful bärbild på tradera :shock: ). Och det var mej du knyckte den från! Nä, det kanske var några till inblandade på slutet, jag började buda och sen glömde jag bort auktionen :oops: . Grattis till sjalkapet!
hehe sorry ;-)
Användarens profilbild
Av Indiemorsan
Beckah82 skrev:
Indiemorsan skrev:Å, den var fin i verkligheten också (det var ju en sån hemskt ful bärbild på tradera :shock: ). Och det var mej du knyckte den från! Nä, det kanske var några till inblandade på slutet, jag började buda och sen glömde jag bort auktionen :oops: . Grattis till sjalkapet!
hehe sorry ;-)
Nä, ingen fara. Jag behövde den verkligen inte, drabbades bara av det där plötsliga måste-ha-sjal-begäret när jag såg den. Det var nog bara hälsosamt för mig och min ekonomi att det inte blev nåt köp. :tumup:

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?