Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Bello skrev: :shock: Vad ambitiösa ni är, har aldrig ens kommit på tanken att sitta och fläta, stryka och mangla mina sjalar.....

Men lycka till :tumup:
Det är värt det om de är lite omedgörliga, för de blir så mycket skönare att bära med!
mari_tres skrev:
Bello skrev: :shock: Vad ambitiösa ni är, har aldrig ens kommit på tanken att sitta och fläta, stryka och mangla mina sjalar.....

Men lycka till :tumup:
Det är värt det om de är lite omedgörliga, för de blir så mycket skönare att bära med!
Kan tänka mig det, kommer aldrig glömma när jag fått min första vävda sjal (en ganska ny hoppe). Jag var så desperat att jag försökte knyta på mig den i bilen, i buddha.................................hade nog varit lättare om den varit ingosad först :wink:

men nu är ju alla sjalar redan ingosade på naturlig väg, och jag lär tyvärr inte behöva fler :( , så jag slipper nog fundera på det även i framtiden...

men kämpa på ni alla andra "energiska sjalanvändare" :urule:
Om det är en viss brun didy som är omedgörlig finns det plats hos mig :mrgreen:
thowida skrev:
zero.sara skrev:Om det är en viss brun didy som är omedgörlig finns det plats hos mig :mrgreen:

:siishah:

Den har jag inte ens börjat försöka gosa in än.. :rodna:
Misstänkte det, men den ser så fin ut :love: . Får räkna pengar till slutet av månaden och se om jag inte skulle kunna ha råd med en till ny sjal innan J blir 2. Är det inte så att sjalbarns mammor ska få en sjal till på sjalbarnets födelsedag? :mrgreen:
thowida skrev:
zero.sara skrev:Om det är en viss brun didy som är omedgörlig finns det plats hos mig :mrgreen:

Jag kan hjälpa dig :tumup:
Du behöver bara skicka hit den så använder jag den frekvent och flätar den under några veckor och sedan åter vänder den till dig, ingosad och klar 8) (eller så försvinner den tyvärr på posten och återser aldrig dig :wink: )
Av sjaltokan
sanna73 skrev:
thowida skrev:

Du behöver bara skicka hit den så använder jag den frekvent och flätar den under några veckor och sedan åter vänder den till dig, ingosad och klar 8) (eller så försvinner den tyvärr på posten och återser aldrig dig :wink: )
:rofl:
sanna73 skrev:
thowida skrev:

:Hahaa: Det hade ju jag tänkt föreslå ju :Hahaa:
Lite mer seriöst. Hur känns den mot en indio/wellen/randig didy?
Av Löv
mari_tres skrev:
zero.sara skrev:Lite mer seriöst. Hur känns den mot en indio/wellen/randig didy?
Och var det den med eller utan ull, förresten?
Undrar också och vill gärna ha en detaljerad rapport!!
Av sjaltokan
mari_tres skrev:
zero.sara skrev:Lite mer seriöst. Hur känns den mot en indio/wellen/randig didy?
Och var det den med eller utan ull, förresten?
utan ull, tyvärr.. men det är ju bättre än ingen..

Den är tunn precis som min gröna ellips, tunnare än de randiga. Den wellen jag provat tyckte jag var ganska grov (mycket struktur i) och min bomullsindio är också tjockare än ellipsen.

Jag har precis tvättat den och kämpar ännu med min neobulle så den hänger än så länge bara och ser vacker ut.. :loving: så om det inte vore för den där risken med att den försvann på posten hade jag nappat på era erbjudanden.. :tumup:
thowida skrev: utan ull, tyvärr.. men det är ju bättre än ingen..

Den är tunn precis som min gröna ellips, tunnare än de randiga. Den wellen jag provat tyckte jag var ganska grov (mycket struktur i) och min bomullsindio är också tjockare än ellipsen.

Jag har precis tvättat den och kämpar ännu med min neobulle så den hänger än så länge bara och ser vacker ut.. :loving: så om det inte vore för den där risken med att den försvann på posten hade jag nappat på era erbjudanden.. :tumup:
Tunnare än de randiga är de flesta övriga didysar tycker jag (iaf de jag kännt på) men hur tjock är indion som du har då tro? Jag har kännt på indiosar som varit nästan som randiga didy och så har jag kännt på indiosar som varit nästan som ninon. Likadant med wellen... :hellu: men ellipsen bör alltså vara mer som ninon alltså?
Undrar om det gäller alla didy med mönster... tänker på tex Tina och pfau och de där.
Av sjaltokan
Jag tror alla utom de randiga är vävda med samma teknik och blir tunnare.Tror jag läst något om att de är jaquardvävda, vilket de randiga inte är. Och att den tekniken gör dem tunnare.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?