Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av sjaltokan
mari_tres skrev:
thowida skrev: Och jag har bara 3 och känner mig helt plötsligt helt normal som har 3 av samma sjal.. :loving:
:Hahaa: Jag har som mest haft två av samma sjal (samma färg, men olika längd) Först var det med Indio natur, en på strax under 4 meter och en strl 6. Bytte bort den korta och har kvar den långa. Andra sjalen var med brun Wellen, hade en strl 5 och en 6:a hemma samtidigt... och så säger folk att de är svåra att få tag på :Hahaa: 8) Sålde iaf 5:an och har kvar 6:an.

:hellu:
Men du hade ju 4 indiosar?? Eller du kanske inte räknar det som samma sjal..??

Undra :hmm: om jag ska nappa på erbjudandet om ytterliggare en krokhängare, men jag har ju tyvärr lite dyr sjalsmak.. :mrgreen:
Av Löv
mari_tres skrev:Till er som känner att ni kanske har lite för många sjalar!

Nu får ni faktiskt räkna själva om ni vill veta :wink: tänker inte göra allt jobbet åt er 8)

Ella roo La rae, Aloe

Krinklad brun

Perla rosa

skrynklig gås Oliv, körsbär
slät gås Orange

Rebozo robust

BB-slen: Green Paprika, Passionsfrukt

Bebina Regnbåge

Neobulle Simon

Hoppediz Tunn Panama

Amazonas Antigua Orangeruta

Didymos: Liljor Petrol, Jim, Simon, Indio Kisel, Natur, terracotta, Natur/braun, Wellen brun

Easycare: Öken, Hav, Eld, Regnskog
Jag minns en bild på dina sjalar, då var det betydligt fler! Hårdbantning på sjalfronten, vilken karaktär! :app:
Senast redigerad av Löv den tis mar 10, 2009 10:13, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av milimani
Man kan väl ha hur många som helst :D

Jag har 3 och de tre kommer jag aldrig att sälja, de får vara mina snuttefiltar när jag inte bär mer. Sen är det möjligt att jag kommer pröva fler innan jag slutar bära helt men de jag har nu älskar jag :loving:
Användarens profilbild
Av mari_tres
thowida skrev:
mari_tres skrev:
thowida skrev: Och jag har bara 3 och känner mig helt plötsligt helt normal som har 3 av samma sjal.. :loving:
:Hahaa: Jag har som mest haft två av samma sjal (samma färg, men olika längd) Först var det med Indio natur, en på strax under 4 meter och en strl 6. Bytte bort den korta och har kvar den långa. Andra sjalen var med brun Wellen, hade en strl 5 och en 6:a hemma samtidigt... och så säger folk att de är svåra att få tag på :Hahaa: 8) Sålde iaf 5:an och har kvar 6:an.

Undra :hmm: om jag ska nappa på erbjudandet om ytterliggare en krokhängare, men jag har ju tyvärr lite dyr sjalsmak.. :mrgreen:
Nej, det är fyra olika sjalar fattar du väl :hellu: :wink: De har ju olika färg ju! :lol:
Av sjaltokan
mari_tres skrev:
thowida skrev:
mari_tres skrev:

Nej, det är fyra olika sjalar fattar du väl :hellu: :wink: De har ju olika färg ju! :lol:
Jaha men vad bra då har jag ju bara en av varje.. :Hahaa:
Användarens profilbild
Av mari_tres
lena_l skrev:
Jag minns en bild på dina sjalar, då var det betydligt fler! Hårdbantning på sjalfronten, vilken karaktär! :app:
Fast då var det med trikåsjalarna också :hide: :lol: Men jag har faktiskt sålt en del den sista tiden, jag måste ju ha råd att köpa nya ju! :wink:
Användarens profilbild
Av mari_tres
thowida skrev:
mari_tres skrev: Nej, det är fyra olika sjalar fattar du väl :hellu: :wink: De har ju olika färg ju! :lol:
Se där! :lol: Tänk om man skulle räkna alla Didysar som samma sjal... :shock: jösses! *hemska tanke*
Av sjaltokan
mari_tres skrev:
thowida skrev:
mari_tres skrev: Nej, det är fyra olika sjalar fattar du väl :hellu: :wink: De har ju olika färg ju! :lol:
Se där! :lol: Tänk om man skulle räkna alla Didysar som samma sjal... :shock: jösses! *hemska tanke*
Nja jag menade typ att alla indiosar var samma och ellips var samma, men det känns bättre för samvete att bara räkna samma märke, och färg som samma sjal.. :loving: 8)
Användarens profilbild
Av Eld77
11 om man räknar de två som är på ingång. 8) Och så vill jag tacka mari_tres för den fina listan som fick mig att känna att jag nog inte har för många sjalar trots allt ;) och så undrar jag vart tråden med diddeldis bild på sjalsamlingen har tagit vägen. (Du har fortfarande inte sålt nästan några av dina sjalar va? )
Användarens profilbild
Av diddeldi
Eld77 skrev:11 om man räknar de två som är på ingång. 8) Och så vill jag tacka mari_tres för den fina listan som fick mig att känna att jag nog inte har för många sjalar trots allt ;) och så undrar jag vart tråden med diddeldis bild på sjalsamlingen har tagit vägen. (Du har fortfarande inte sålt nästan några av dina sjalar va? )
jag tror att jag sålt två :hmm: . fast jag är ju lite sugen på att skaffa nån till förstås :roll: . trots att jag nästan aldrig bär i sjal längre :wink:
Användarens profilbild
Av mari_tres
thowida skrev: Nja jag menade typ att alla indiosar var samma och ellips var samma, men det känns bättre för samvete att bara räkna samma märke, och färg som samma sjal.. :loving: 8)
Aha... men hade det varit så, så hade jag varit intagen för länge sedan :lol:
Eld77 skrev:11 om man räknar de två som är på ingång. 8) Och så vill jag tacka mari_tres för den fina listan som fick mig att känna att jag nog inte har för många sjalar trots allt ;) och så undrar jag vart tråden med diddeldis bild på sjalsamlingen har tagit vägen. (Du har fortfarande inte sålt nästan några av dina sjalar va? )
Varsågod :wink:
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?