Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mari_tres
Umma skrev:
mari_tres skrev:
Jemmah skrev:
mari_tres skrev:Definiera långa... :wink:
I det här fallet menar jag nog typ 3,5 och över.

FRAM MED DET NU! :eld: Hur många har du mari_tres? :mrgreen:
Och förresten så har jag ju redan outat mig, med både bild och lista :wink: fast bilden är kanske liiite svår att hitta :lol:
Jag har sett och jag tycker du är underbar :vågen: självklart ska man njuta av sitt intresse du har inget att vara generad för!!!
Nja, generad blir jag nog först då någon drar upp en tråd med "hur många trikåsjalar har du" :oops: :hide:

Och förresten Jemmah så tycker jag att långa är de inte förrän de är över 4 meter egentligen, så det så! :lol:
Användarens profilbild
Av Jemmah
Alltså nu blir jag seriöst orolig. När jag i slutet av veckan har 5 (eller ärligt talat 6, jag glömde visst räkna rebozon), är det då jättemånga? Verkar inte vara så många som har fler än så :roll:

:ensmileysomhållerhårtisjalarnaochintevillsälja:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Jemmah skrev:Alltså nu blir jag seriöst orolig. När jag i slutet av veckan har 5 (eller ärligt talat 6, jag glömde visst räkna rebozon), är det då jättemånga? Verkar inte vara så många som har fler än så :roll:

Du behöver nog inte bekymra dig :wink: Iallafall så länge jag inte gör det :Hahaa:
Av sjaltokan
Jemmah skrev:Alltså nu blir jag seriöst orolig. När jag i slutet av veckan har 5 (eller ärligt talat 6, jag glömde visst räkna rebozon), är det då jättemånga? Verkar inte vara så många som har fler än så :roll:

:hide: :

Beror på vem du frågar.. :roll:
Av Hell Cat
Bara en vävd sjal, en Didy som snart skickas iväg för byte mot en ACS. Men jag vill så gärna prova en Zara och en hoppe och kanske en gås? :mrgreen:
Så har jag en trikåsjal som används ytterst sällan då sonen är för tung och så mitt senaste inköp som är en MT Kozy Carrier.
Användarens profilbild
Av zero.sara
3 st just nu
easycare hav, didymos indio röd/vit och girasol nr 20 (men den ska flytta i veckan :shock: ) Har dock spanat ut en långsjal som jag vill ha innan det är helt slut på bärandet :mrgreen:
Av anna m
Jag har fem kvar men bär bara jättekorta stunder då och då för mys. Jag kommer inte att sälja dem.
När jag bar aktivt hade jag så många som elva och det gick bra det med...
Användarens profilbild
Av mari_tres
zero.sara skrev:3 st just nu
easycare hav, didymos indio röd/vit och girasol nr 20 (men den ska flytta i veckan :shock: ) Har dock spanat ut en långsjal som jag vill ha innan det är helt slut på bärandet :mrgreen:
Då man sett listan över vilka du har haft så är 3 st lite av ett antiklimax måste jag ju säga! :Hahaa:
Användarens profilbild
Av thanisa
Jag har 10 långa vävda kvar. en placerad i sommarstugan, en utlånad, 6 hänger klara för att användas och två stycken ligger tvättade, manglade och redo att lämna mig när andan faller på.
Användarens profilbild
Av Jemmah
anna m skrev:Jag har fem kvar men bär bara jättekorta stunder då och då för mys. Jag kommer inte att sälja dem.
När jag bar aktivt hade jag så många som elva och det gick bra det med...
thanisa skrev:Jag har 10 långa vävda kvar. en placerad i sommarstugan, en utlånad, 6 hänger klara för att användas och två stycken ligger tvättade, manglade och redo att lämna mig när andan faller på.
TACK! :dansar:
Äntligen, jag visste väl att det måste finnas några som har/haft lite fler än veckans dagar OCH kan räkna :wink:

Nu känns det bättre.
Användarens profilbild
Av zero.sara
mari_tres skrev:
zero.sara skrev:3 st just nu
Då man sett listan över vilka du har haft så är 3 st lite av ett antiklimax måste jag ju säga! :Hahaa:
Har sällan haft mindre än 8 bärdon hemma :mrgreen: Men nu vill trollet bara springa själv så det går inte riktigt att motivera det för pappan....
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?