Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Jemmah
Umma skrev:
Jemmah skrev:Vid vilket antal slutar man berätta? 8) Kanske skulle ha lagt frågan så att man kunde svara anonymt? :mrgreen:
Jemmah då? Vad har du i skåpen? :wink:
Undrade just när någon skulle fråga! Just nu 3 (easy öken, en brun gås och inkan :loving: ). Sen är det 2 till på väg...
Användarens profilbild
Av mari_tres
Jemmah skrev:Vid vilket antal slutar man berätta? 8) Kanske skulle ha lagt frågan så att man kunde svara anonymt? :mrgreen:
Det är nog olika, en del tycker att fem är många, medan andra kanske har sin gräns kring 20 eller så :wink:
Användarens profilbild
Av sacha42
Jemmah skrev:
Umma skrev:
Undrade just när någon skulle fråga! Just nu 3 (easy öken, en brun gås och inkan :loving: ). Sen är det 2 till på väg...
Då antalet blir så att man inte orkar räkna :oops:
Av Umma
Jemmah skrev:
Umma skrev:
Berätta vad som är på väg! :eld:
Användarens profilbild
Av tweed
Jag har en hoppe Osaka 3,6, en Zara Infinity 4,2 på ingång, en Hoppe Costa Rica 4,6. Lagom många rent längdmässigt, tycker jag. Men jag behöver en tunn sjal till sommaren också, tror jag 8)
Användarens profilbild
Av mari_tres
Jemmah skrev:
mari_tres skrev:Definiera långa... :wink:
I det här fallet menar jag nog typ 3,5 och över.

FRAM MED DET NU! :eld: Hur många har du mari_tres? :mrgreen:
Och förresten så har jag ju redan outat mig, med både bild och lista :wink: fast bilden är kanske liiite svår att hitta :lol:
Av Umma
mari_tres skrev:
Jemmah skrev:
mari_tres skrev:Definiera långa... :wink:
I det här fallet menar jag nog typ 3,5 och över.

FRAM MED DET NU! :eld: Hur många har du mari_tres? :mrgreen:
Och förresten så har jag ju redan outat mig, med både bild och lista :wink: fast bilden är kanske liiite svår att hitta :lol:
Jag har sett och jag tycker du är underbar :vågen: självklart ska man njuta av sitt intresse du har inget att vara generad för!!!
Användarens profilbild
Av MilanE
2 långsjalar bor här nu, har varit betydligt fler men de har blivit sålda allt eftersom. En 4,7:a Zara Candy och en 4,2:a Didymos Iris (som gärna skulle vilja flytta vidare)
Användarens profilbild
Av Silverälva
Låt se

En didy Elisa
En didy Till
En indio cashmere
En silke mille
En groddy (tack thowida)
En silkes indio
En BBB freya
En loisa
och en vogel

9 stycken alltså, vad duktig jag är! :vågen:

(skulle ju kunna rensa ut några till kanske :hmm: )

EDIT: Hade visst glömt att räkna ett par :oops: ..... men... oj
Senast redigerad av Silverälva den tis mar 31, 2009 11:40, redigerad totalt 1 gånger.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?