Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Delfinen_78
Sambons kompis kom förbi här nu ikväll och såg helt förstörd ut. Det visade sig att hans granne som skulle ha sitt första barn, visst hade fått det nu och i natt var deras första natt hemma med bebisen. Bebisen hade skrikit i stort sett hela natten så vår kompis som bor i lägenheten under dem hade inte fått en blund i ögonen på hela natten.

När jag hörde det letade jag fram en hemsydd trikåsjal som jag gjorde för att ha som reserv när jag använde trikå, men som knappt blivit använd. Sen letade jag rätt på en bra bildserie med knytinstruktioner som jag skrev ut och på baksidan skrev jag några rader där jag dels tipsade om Sjalbarn och sen erbjöd mig att hjälpa till om de ville ha lite knythjälp eller om de vill titta på andra varianter av sjalar & bärredskap. Detta skickade jag med kompisen och bad att han skulle gå upp till sin granne och lämna. Hoppas nu bara att den kommer till användning och att de inte tar illa upp.
Användarens profilbild
Av tulasi
Åh! Vad gullig du är! :D
Jag håller tummar och tår för att dom vågar kliva in i sjalarnas förtrollade värld :D (och för att din sambos kompis på så sätt kan få sova gott på nätterna framöver... :wink: )
Berätta gärna hur det går!
Användarens profilbild
Av mammahappy
Tror nog inte att de tar illa upp.
Hoppas att den kommer till användning. Å hoppas att de ber om hjälp om de inte får till det så att de inte ger upp!
Fler sjalar åt folket! :vågen:
Användarens profilbild
Av sparkler
Vad fint gjort! Jag hade önskat att nån hade gjort samma sak för mig när jag stog och gungade barnvagnen inomhus med fötterna på eftermiddagarna för ett och ett halvt år sen.
Användarens profilbild
Av sanna73
Helt klart en god gärning :tumsup:

Och jag tror inte de tar illa upp. När man inte fått sova och lillen bara gråter,
då är man tacksam för alla tipps och all hjälp man kan få.
Användarens profilbild
Av Monique29
Va super snällt :eld:
Hoppas på en uppdatering bara nu :wink:
Av eamane
En väldigt god gärning! Hoppas de hör av sej med positiv respons med :)
Användarens profilbild
Av korell
Jättebra gjort! Sådant där är guld värt, människor som gör ngt av omtanke för andra utan att ens känna dem!

(men jag tror nog visst att det finns risk att de tar illa upp. Vissa blir väldigt stötta av att ngn "lägger sig i")
Av mazlin
Jätte bra..
de var ju faktiskt ett tips till de nyblivna föräldrarna..
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?