Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Ullegulle
mari_tres skrev:
Ullegulle78 skrev:
mari_tres skrev:Och här låg det en avi och väntade då vi kom hem från sjalträff :D Hämtar imorgon, utlämningsstället är stängt för dagen.
Visst är det plågsamt att behöva vänta? :wink:
Fast jag har ju fått klämma på så fina sjalar idag så jag kan leva på det några timmar till iallafall :love:

Säkert?
För mig är det snarare så att jag blir mer sugen på "vad-det-nu-är-jag-har-beställt" om jag har klämt på sjalar eller selar... :lol:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Ullegulle78 skrev:
mari_tres skrev:
Ullegulle78 skrev:
Visst är det plågsamt att behöva vänta? :wink:
Fast jag har ju fått klämma på så fina sjalar idag så jag kan leva på det några timmar till iallafall :love:

Säkert?
För mig är det snarare så att jag blir mer sugen på "vad-det-nu-är-jag-har-beställt" om jag har klämt på sjalar eller selar... :lol:
:lol: Fick hem en sjal i onsdags så jag har ju en ny sjal att gosa in som jag kan ägna min tid åt :wink: Men nu har jag becon här och den är finare än vad jag trodde! Jag tyckte att den såg lite fisbrun ut, men färgerna är mättade och klara :vågen:

... och då man klämmt på siden/kashmir-ellipsen och en sidenindio och världens mjukaste ullindio och en gudomlig wellen forrest och.... en massa till, ja då har man inga större förhoppningar om att man kommer att få hem någonting som är bättre än det :hellu: :wink: så det här är faktiskt "bara" en sele som jag köpte för att vi *hrm* behövde den :hide:
Av legenden29
mari_tres; måste du skriva alla sjalar du klämt på? Nu värker mina handflator efter att få känna på en "ren" ullindio!!!! Eller en "ren" siden! Varför bor jag inte närmare er som har alla dem? Finns det förresten nån butik här i Stockholm som säljer snyggsjalar som ni sjalexperter kan tipsa om?
Användarens profilbild
Av mari_tres
legenden29 skrev:mari_tres; måste du skriva alla sjalar du klämt på? Nu värker mina handflator efter att få känna på en "ren" ullindio!!!! Eller en "ren" siden! Varför bor jag inte närmare er som har alla dem? Finns det förresten nån butik här i Stockholm som säljer snyggsjalar som ni sjalexperter kan tipsa om?
:floet2: Du har väl sett bilden med sjalarna från sjalträffen? :wink:
Av legenden29
Sicka fina!!! Gillar oxå de färgerna!
Näe, inte har jag sett nån bild inte. Måste genast kika runt!
Trevlig helg på er girls!
Av Löv
Hm, varför hittade jag denna tråd? :hmm:

Borde jag kanske ha en beco? Det finns någon enstaka kvar på rean... Vi har ju ingen sele. Hur tycker ni bärkomforten är?
Användarens profilbild
Av Jemmah
lena_l skrev:Hm, varför hittade jag denna tråd? :hmm:

Borde jag kanske ha en beco? Det finns någon enstaka kvar på rean... Vi har ju ingen sele. Hur tycker ni bärkomforten är?
För mig är bärkomforten största +et med becon. Avlastande, mjuk och mysig för att vara sele. Den är lite krångligare att ta på än andra selar, men skönare. Jag röstar på att du behöver en :tumup:
Av legenden29
Jag har en 4th o jag kan bära P länge, länge i den (han väger dryga 14 kilo. Är själv 165 lång, o drar medium/large upptill, beroende på märke). Jag gillar alltså beco!
Av Löv
Jemmah skrev:

För mig är bärkomforten största +et med becon. Avlastande, mjuk och mysig för att vara sele. Den är lite krångligare att ta på än andra selar, men skönare. Jag röstar på att du behöver en :tumup:
:twisted: :roll: :app:
Användarens profilbild
Av Fine
lena_l skrev: Hur tycker ni bärkomforten är?
Har ju bara haft vår Beco i några dagar, men jag är supernöjd. Bekvämare än både Ergon och Manducan, tycker jag.
Halva priset är ju dessutom som hittat. :lol:
Användarens profilbild
Av Indah

Det är ju riktigt bra pris och som du säger, det finns ju några kvar :tumup:
Jag har nog inga klagomål faktiskt, Butterfly II är min första sele så jag är som van med böket med "innandömet".
Just dess annorlunda uppbyggnad "innanför" selen tycker jag är bara positivt, jag tycker det känns säkrare att svinga tjejerna på ryggen så säkerheten överväger böket.

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?