Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Jinxan
he77na skrev:
mist skrev:Jag föreslår en indio de är så mjuka så den brukar funka till envisa ungar, eller en sjal i loisatyg, stadigare än trikås men mjuk och följsam (och skitbillig). Loisa var den enda sjal Embla accepterade ett bra tag, Nu är det indios och silke som gäller :wink:
Hrm priset var ju tjusigt oxå :-D fast å andra sidan skulle hon gilla den så skulle det vara värt vartenda öre... men det får bli nästa månad isåfall :-)

Loisa har jag aldrig hört talas om, har du någon länk?? snällla.... :solsken:

Låter farligt annars om jag skämmer bort henne å det ska vara silke och annat .. ojojoj (för mamma skulle inte alls uppskatta det :lol: )
Louisa är tyg från jysk, man får sy sjalen själv alltså :tumup:
Användarens profilbild
Av MammaMuckla
JinxLinda skrev: Louisa är tyg från jysk, man får sy sjalen själv alltså :tumup:
AHA, hrm fålla långsidorna måste ju vara extremt roligt kan jag tänka mig ;-) fast kanske vore värt det, men med en mer vild än tam 1½åring och en snutt-tuttig mini så är ju frågan hur långt tiden räcker... nå får se hur desperat jag blir :Hahaa:
Av Jinxan
he77na skrev:
JinxLinda skrev: Louisa är tyg från jysk, man får sy sjalen själv alltså :tumup:
AHA, hrm fålla långsidorna måste ju vara extremt roligt kan jag tänka mig ;-) fast kanske vore värt det, men med en mer vild än tam 1½åring och en snutt-tuttig mini så är ju frågan hur långt tiden räcker... nå får se hur desperat jag blir :Hahaa:
Jättetråkigt, men som sagt, det kan vara värt det :tumup:
Användarens profilbild
Av sanna73
H vägrade alla sjalar utom wbs de första tre månaderna, så då använde vi bara den. Köpte till och med en till och precis när den kom släppte det och hon accepterade alla sjalar, så det var bara att sälja den sprillans sjalen vidare och glädja sig att få botanisera bland alla de vävda man hade i lager :loving:
Användarens profilbild
Av April
Bebina stjärntecken är jättemysig också! Har för mig att jag sett den på rea någonstans? :hmm:

Kram
Användarens profilbild
Av sapos
Men tycker annars du ska satsa på en wbs :tumup:

Bebinan är underbar, mjuk o go men jag upplevde den som varm!

Indio, ja inte min smak av sjalar :wink:
Användarens profilbild
Av MammaMuckla
April skrev:Bebina stjärntecken är jättemysig också! Har för mig att jag sett den på rea någonstans? :hmm:

Kram
Tack för tipset :-) har hört en del om den men förutom att den är gossig då att den är varm.. Å en lätt rund varm mamma i kombination med svettig mini är ingen höjdare.. HIHI eller jo för deo tillverkarna :lol:

Har börjat tvätta tricot-slenen på kvällen nu så den får hängtorka över natten.. nehdå inte beroende alls ;-)
Användarens profilbild
Av MammaMuckla
sapos skrev:Men tycker annars du ska satsa på en wbs :tumup:

Bebinan är underbar, mjuk o go men jag upplevde den som varm!

Indio, ja inte min smak av sjalar :wink:
tja det lilla jag hann klämma på den idag så kändes det som en sjal till mini :-) får se vad ekonomin säger nästa månad :app:

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?