Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av sjaltokan
Jag är bortskämd.. :hide: jag älskar att få hem en begagnad och redan ingosad sjal och nu har jag fått en ny och icke-ingosad. :hopmad: men jag är så förälskad i färgställningen. :love:

Hur länge ska jag orka kämpa?? Hur länge kämpar ni??

Ska börja med att stryka den och sedan knyta den och sitta på den.. :lol:
Jag vet faktiskt inte. Med min Aare som jag köpte ny, så kom det smygandes, helt plötsligt en dag insåg jag att den faktiskt var gosig ;)

Med Neobullen kommer jag göra på ungefär samma sätt, fläta om, fläta om, fläta om, gosa med, sitta på. Vira in sig i osv :D
:tumup:
Av Löv
Jag har nog inte så bra tålamod. Har gosat in en ny indio, zara och nino - samtliga väldigt lättingosade och blev mjuka inom någon vecka. I övrigt har jag köpt begagnat.

Jag har kört en "kur" med strykning, flätning, mer strykning och såklart mycket bärande. Hade det inte fungerat vet jag inte hur länge jag orkat köra på. Tålamodet är som sagt inte på topp. :| Ninon var i princip ingosad redan efter någon dag, verkligen en sjal i min smak. :tumup:

Spännande att se hur det går med ingosningen. Visst är det den där franska sjalen som ska gosas in? Den blev väldigt fin när du färgat den! (Hann inte skriva innan i tråden där fotot fanns.)
Beror lite på vad det är för sjal. Är den "bara" snygg men kanske är jättesträv och/eller tjock så åker den iväg rätt fort.
Har den potensial att bli relativt mjuk inom en rimlig tid så kämpar jag på :D

En oingosad sjal som inte vill bli ingosad blir inte använd efter ett tag här hemma, jag har ju en del riktigt ingosade som jag hellre väljer då. Och har jag fått hem ett par tre nya sjalar innan den oingosade sjalen har blivit ingosad så har det likssom gått för lång tid :lol:
Av sjaltokan
lena_l skrev:Spännande att se hur det går med ingosningen. Visst är det den där franska sjalen som ska gosas in? Den blev väldigt fin när du färgat den! (Hann inte skriva innan i tråden där fotot fanns.)
Japp.. visst blev den fin, då vet jag vem jag kan sälja till om jag inte orkar.. :wink:
Av Löv
thowida skrev:
lena_l skrev:Spännande att se hur det går med ingosningen. Visst är det den där franska sjalen som ska gosas in? Den blev väldigt fin när du färgat den! (Hann inte skriva innan i tråden där fotot fanns.)
Japp.. visst blev den fin, då vet jag vem jag kan sälja till om jag inte orkar.. :wink:
:app:
Fläta, fläta, fläta! Då mjuknar den supersnabbt. När jag fick hem en nästan oanvänd hoppe flätade jag den kanske 10 gånger varje dag under nån vecka (satt framför tv:n) och sen dess är den mjuk och len och alldeles alldeles underbar :heart:
milimani skrev:Fläta, fläta, fläta! Då mjuknar den supersnabbt. När jag fick hem en nästan oanvänd hoppe flätade jag den kanske 10 gånger varje dag under nån vecka (satt framför tv:n) och sen dess är den mjuk och len och alldeles alldeles underbar :heart:
Jag brukar också sitta och fläta framför TV'n. Perfekt tillfälle. :D
Av sjaltokan
Idag ska jag jobba men sen ska jag ge den 7 dagars flätning, mangling, strykning och användning tycker jag inte den mjuknat tillräckligt då finns den nog under säljes nästa helg.. :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?