Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av sjaltokan
legenden29 skrev:Nähä, då "slapp" jag lägga pengar på det då! Vad ska man sukta efter då månntro? Version II kanske...
:app: eller en begagnad.. :wink:
Användarens profilbild
Av Fine
mari_tres skrev:
Jemmah skrev:
Indah skrev:
Jemmah skrev:
Fine skrev:
Jemmah skrev:
Fine skrev:Och jag sitter här och velar. Ska jag köpa en Beco för Tiny Tots billiga pris? Har både Ergo och Manduca. "Behöver" en ny sjal också... Fast å andra sidan, ska jag aldrig prova en Beco? Ska jag ha en är det ju bäst att passa på nu. Kan inte bestämma mig. :whut:
Självklart behöver du en :twisted:
Det var precis det jag kom fram till, så den är beställd. :)
:tumup: Så vilken blev det för dig?
Åh vad bra Jemmah, en till som kan joina oss i 'Tiny Tots rea-fälla'
Ja, det känns bättre med sällskap :mrgreen:
:iagree: :mrgreen: Jag köpte till sambon, vad har ni för ursäkt? :Hahaa:
En Sara blev det.

Jag har ingen godtagbar ursäkt öht. Bara att "jag vill". 8) Skönt att SBfolket finns och supportar. (Fast iofs är det ju just pga SBfolket man hetsas till såna här köp. :Hahaa:) IRL är det svårare att motivera sina köp, eftersom jag och maken är de enda i bekantskapskretsen som sjalar och selar. Få kan förstå vikten av att prova en Beco, när man redan har två selar. Tur iaf att maken inser värdet av en ny sele. :)
Användarens profilbild
Av mari_tres
Fine skrev: En Sara blev det.

Jag har ingen godtagbar ursäkt öht. Bara att "jag vill". 8) Skönt att SBfolket finns och supportar. (Fast iofs är det ju just pga SBfolket man hetsas till såna här köp. :Hahaa:) IRL är det svårare att motivera sina köp, eftersom jag och maken är de enda i bekantskapskretsen som sjalar och selar. Få kan förstå vikten av att prova en Beco, när man redan har två selar. Tur iaf att maken inser värdet av en ny sele. :)
:iagree: fast vi har fyra selar 8)
Användarens profilbild
Av Fine
Becon anlände i dag, och 2-åriga storebror och jag invigde den, och vi gillar den absolut. :tumup:
Av legenden29
Jaaa, beco är kanon. Jag o P myste omkring i vår snygga 4th Spa igår! Tänk om man hade råd att ha olika färger så man kunde matcha sina kläder.... Eller i alla fall köpa en Carnival
Användarens profilbild
Av mari_tres
Och här låg det en avi och väntade då vi kom hem från sjalträff :D Hämtar imorgon, utlämningsstället är stängt för dagen.
Användarens profilbild
Av Indah
Visst är det bra löjligt hur glad man kan bli i en sele med ett fint mönster. Nu tycker jag faktiskt att de är bekväma också så det är inte bara mönstret jag gillar. Men jag har ju en Carnival och jag bara älskar den, den är ju så fin. Jag tar på mig selen och går så nöjd på stan eller på andra offentliga ställen och bara äger stället. Jag vill liksom visa upp hur fin sele jag har. Räknas det som friskt eller är man lite :hellu:
Användarens profilbild
Av Ullegulle
Indah skrev:Visst är det bra löjligt hur glad man kan bli i en sele med ett fint mönster. Nu tycker jag faktiskt att de är bekväma också så det är inte bara mönstret jag gillar. Men jag har ju en Carnival och jag bara älskar den, den är ju så fin. Jag tar på mig selen och går så nöjd på stan eller på andra offentliga ställen och bara äger stället. Jag vill liksom visa upp hur fin sele jag har. Räknas det som friskt eller är man lite :hellu:
Det är fullständigt normalt!
Så de så! :lol:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Ullegulle78 skrev:
mari_tres skrev:Och här låg det en avi och väntade då vi kom hem från sjalträff :D Hämtar imorgon, utlämningsstället är stängt för dagen.
Visst är det plågsamt att behöva vänta? :wink:
Fast jag har ju fått klämma på så fina sjalar idag så jag kan leva på det några timmar till iallafall :love:
Användarens profilbild
Av Indah
Ullegulle78 skrev: Det är fullständigt normalt!
Så de så! :lol:
Vad bra, då slipper man känna sig som något ufo.
mari_tres skrev:
Ullegulle78 skrev:
mari_tres skrev:Och här låg det en avi och väntade då vi kom hem från sjalträff :D Hämtar imorgon, utlämningsstället är stängt för dagen.
Visst är det plågsamt att behöva vänta? :wink:
Fast jag har ju fått klämma på så fina sjalar idag så jag kan leva på det några timmar till iallafall :love:
Du har säkert skrivit det någonstans men vilken har du köpt?
Användarens profilbild
Av Indah
mari_tres skrev:Det är en Allison som jag planerar att hämta imorgon :tumup:
Den stod jag och valde mellan också.

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?