Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Maria Segedi
Omslutet kryss fram. barn 4 mån. Man knyter ju först o har i barnet sedan och det fungerar inte. Hon sitter snett, inte tillräckligt groda och sjalen sitter åt i midah på mig istälet för runt barnet. Hur ska jag göra???
Användarens profilbild
Av verre
har du mitten, mitt fram?
har hon sjal ända till knäna på båda sidorna?
drar du lika hårt?
ligger sjalen lika på båda dina axlar?

är det vävd eller trikå?
Av Maria Segedi
Apelsin skrev:knyt omslut och inte trikåomslut. alltså knyt in barnet,då blir det lättare riktigt bra
Vad heter det och finns det beskrivet på förstasidan?

Det är vävd en ACS.
Av Maria Segedi
Omslutet kryss, där man sätter in barnet först i smokingbältet och sedan gör kryss över barnet, det är den du menar va? Ja det låter onekligen som att det ska bli mycket, mycket bättre då precis som jag vill ha det! Men varför ska de ha så förvirrande lika namn :whut:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Maria Segedi skrev:Omslutet kryss, där man sätter in barnet först i smokingbältet och sedan gör kryss över barnet, det är den du menar va? Ja det låter onekligen som att det ska bli mycket, mycket bättre då precis som jag vill ha det! Men varför ska de ha så förvirrande lika namn :whut:
Därför att det är samma knytning, fast bara tvärt om :wink: :lol:
Av Maria Segedi
mari_tres skrev:
Maria Segedi skrev:Omslutet kryss, där man sätter in barnet först i smokingbältet och sedan gör kryss över barnet, det är den du menar va? Ja det låter onekligen som att det ska bli mycket, mycket bättre då precis som jag vill ha det! Men varför ska de ha så förvirrande lika namn :whut:
Därför att det är samma knytning, fast bara tvärt om :wink: :lol:
Jo det märkte ju jag men det borde ändå finnas smidigare namn, typ omslutet trikå knyt och omslutet vävd ....eller Omslutet kryss under och omslutet kryss över :app:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?