- tis jan 06, 2009 17:41
Höftposition:
Tyckte att det funkade bra, men jag tycker att magen eller ryggen är bättre.
Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
lisalisa skrev:min manduca passar inte alls längrepå vår gamla manduca sprättade/klippte jag bort resårdelen på bröstspännet. Då kunde jag dra åt den som jag ville, innan jag gjorde det hamnade axelremmarna väldigt långt ute på axlarna.. kan inte dra åt den ordentligt tycker jag. Bröstspännet är ju sytt med en söm så man kan inte dra så hårt som man vill. Men det kanske går att fixa på något sätt.

babette skrev:Jag har just köpt en till Manduca. En vit. Har en svart också. Jag upplever att den vita är längre i ryggen och att axelremmarna är mer stoppade. Den svarta köpte jag förra året. Är det någon mer som har denna erfarenhet?Japp, vår kona koffe känns högre i ryggen och allmänt skönare, liksom stadigare, än den röda vi hade som inköptes i mars 2008. bröstspännet är bättre också det var för långt på den gamla.
humla skrev:Jag gillar vår manduca och ger den en fyra.Den funkar fortfarande jätte bra fast jag nu bär utan jackor och tjocka tröjor. Kan varmt rekommendera denna sele!
Den funkar bra på mig fast jag är kort (156 cm, strl 38). Möjligtvis kommer jag inte att kunna spänna den tillräckligt i sommar när jag och lillan har mindre byllsiga kläder på oss.
Jag köpte en begagnad och fast den är urblekt och välanvänd innan mig så funkar alla remmar, spännen och själva "påsen " perfekt. Väl värt pengarna!

Har en sk modern spinnrock från Louet jag […]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?