Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Linnea
det är många gamlingar man saknar, jag har blivit en gammal surtant som tycker att det är för många nya att hålla reda på och så skriver de dessutom så himlans mycket :shock:
Användarens profilbild
Av Sockertopp
mica skrev:Oj. :shock: Den här tråden hade jag glömt. Märkligt med tanke på:
mica skrev:
FiaLisa skrev: I och med detta inlägg kan jag meddela att sjalen finns i Sverige och att alla nyfikna kommer att få se bilder när jag orkar fotografera.
JA!!! Tack FiaLisa för att du hörde av dig. Såsom den som ursprungligen startade det hela genom att skriva in här när sjalen kom ut på auktion har jag känt mig rejält frustrerad över att sjalen bara "försvann".
Lite lycklig nu. :P
Kanske är det ännu mer märkligt att den fortfarande finns hos Sacha? Med tanke på hur sjalar snurrades runt på den tiden på SB.

Det känns lite trösterikt att så många namn i trådens början fortfarande är hyfsat aktiva här. Jag är alltså inte sista gamla benet som hänger kvar. :intetitta:
Oh, jag känner att jag också är en sån där gammal typ som envist håller mig kvar.....
Användarens profilbild
Av mica
Sockertopp skrev:
mica skrev:Oj. :shock: Den här tråden hade jag glömt. Märkligt med tanke på:
mica skrev:
FiaLisa skrev: I och med detta inlägg kan jag meddela att sjalen finns i Sverige och att alla nyfikna kommer att få se bilder när jag orkar fotografera.
JA!!! Tack FiaLisa för att du hörde av dig. Såsom den som ursprungligen startade det hela genom att skriva in här när sjalen kom ut på auktion har jag känt mig rejält frustrerad över att sjalen bara "försvann".
Lite lycklig nu. :P
Kanske är det ännu mer märkligt att den fortfarande finns hos Sacha? Med tanke på hur sjalar snurrades runt på den tiden på SB.

Det känns lite trösterikt att så många namn i trådens början fortfarande är hyfsat aktiva här. Jag är alltså inte sista gamla benet som hänger kvar. :intetitta:
Oh, jag känner att jag också är en sån där gammal typ som envist håller mig kvar.....
Speciellt när tex ANSO har lyckats ta sig härifrån. :shock: Fast jag känner inte riktigt det behovet än. Det är ju rätt kul här. :D
Användarens profilbild
Av Kotten
fantasiflicka skrev:
Linnea skrev:det är många gamlingar man saknar, jag har blivit en gammal surtant som tycker att det är för många nya att hålla reda på och så skriver de dessutom så himlans mycket :shock:
Ja, men gamla surtanter har även de något att ge... 8)
OT: FF var linnea med på din världsfest, är det så jag ska tolka det? Jag tyckte väl jag såg ett bekant fejs när jag gluttade igenom fotona. Linnea - fejjan. Nu.
Kotten skrev:
fantasiflicka skrev:
Linnea skrev:det är många gamlingar man saknar, jag har blivit en gammal surtant som tycker att det är för många nya att hålla reda på och så skriver de dessutom så himlans mycket :shock:
Ja, men gamla surtanter har även de något att ge... 8)
OT: FF var linnea med på din världsfest, är det så jag ska tolka det? Jag tyckte väl jag såg ett bekant fejs när jag gluttade igenom fotona. Linnea - fejjan. Nu.
Jag tycker att du tolkar rätt...dock har jag redan försökt få henne till fejjan, dött lopp så att säga.
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?