Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Bäst på en jag?

Rosa
37
61%
Blå
24
39%
Användarens profilbild
Av Isanna
Jag är nog den minst blå person jag känner, men denna var ju fin?

Jag faller alltid för rosa, ska jag göra det nu också?

Rosa?
Bild

Blått?

Bild
Av Jinxan
Av de två tyckte jag faktiskt bäst om den rosa, även fast jag egentligen inte gillar rosa (men det är väl för att den matchar min mini-laptop ;) )
Av sjaltokan
jag tycker ju inte om svart i sjalar och jag är rosa men det vita tycker jag stör så mellan just de två: den blå
Av Lenaskeå
Jag tycker den blå, men sjalen på bilden som Kvarnvik klistrade in. Gillar det större mönstret bättre.
Av Hell Cat
Jag gillar egentligen rosa men denna var lite mesig i färgen tycker jag. Så blått men hellre i det mönster som kvarnviken visar upp. :)
Användarens profilbild
Av mari_tres
Tycker också den blå!
thowida skrev:jag tycker ju inte om svart i sjalar och jag är rosa men det vita tycker jag stör så mellan just de två: den blå
Det är inte svart, det är brunt :wink:
Av sjaltokan
mari_tres skrev:Tycker också den blå!
thowida skrev:jag tycker ju inte om svart i sjalar och jag är rosa men det vita tycker jag stör så mellan just de två: den blå
okej då.. jag har inte fördjupat mig i de tycker inte om mönstret på den ledden.. :rodna:
Användarens profilbild
Av mari_tres
thowida skrev:
mari_tres skrev:Tycker också den blå!
okej då.. jag har inte fördjupat mig i de tycker inte om mönstret på den ledden.. :rodna:
Jag är lite kluven i frågan... första gången jag såg dem blev jag besviken över att mönstret var åt "fel håll" sas, men sedan insåg jag att indion har ju mönstret åt samma håll :hellu: och de tycker jag ju är skitsnygga :lol:
Undrar förresten om inte Didy kan tänka sig att göra en indio med mönstret på längden.... :floet2:
Användarens profilbild
Av Annika E
Blå tycker jag! :love:

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?