Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
Satt och pratade med en vän idag som väntar sitt första barn, om lite roliga saker man kan kolla på och drömma om medan man väntar på bäbis. Och kom så klart in på sjalar, och hon sa direkt att hon ville ha sele. Bara inte Babybjörn sa jag då, och såklart var det en sån hon hade sett ut (mest för att de tydligen finns i snygga färger..). Men efter lite frestande med diverse snygga becos gick hon med på att inte köpa BB :tumup:
Snart så sitter hon oxå som klistrad vi sjalbarn :D
Användarens profilbild
Av Indah
MammaTillFelicia skrev:Satt och pratade med en vän idag som väntar sitt första barn, om lite roliga saker man kan kolla på och drömma om medan man väntar på bäbis. Och kom så klart in på sjalar, och hon sa direkt att hon ville ha sele. Bara inte Babybjörn sa jag då, och såklart var det en sån hon hade sett ut (mest för att de tydligen finns i snygga färger..). Men efter lite frestande med diverse snygga becos gick hon med på att inte köpa BB :tumup:
Snart så sitter hon oxå som klistrad vi sjalbarn :D
:tumup:
Jag har faktiskt också fått en kompis att köpa en sele, en Butterfly II Avery. Hon fick prova min Carnival och hon blev såld på en gång :D
Av Hell Cat
Min svärmor kom till mig under graviditeten och sa att hon gärna ville köpa en sele till oss. "En sån där Baby Björn!" Så jag sa att tack men nej tack, du får gärna köpa något annat till oss (jag hade redan köpt min Moby D) men hon hade lite svårt att förstå, för "grannarna som nyss fått barn har en sån och det verkar så bra!" Så jag förklarade varför BB inte är en bra sele och så kom vi överens om att avvakta. Sen budade jag hem en ERGO-sele på Tradera så då betalade hon den åt oss istället. Att jag sen ha sålt den igen och beställt en Kozy istället, det är en helt annan historia :wink:
Användarens profilbild
Av disavi
JennyB73 skrev:Min svärmor kom till mig under graviditeten och sa att hon gärna ville köpa en sele till oss. "En sån där Baby Björn!" Så jag sa att tack men nej tack, du får gärna köpa något annat till oss (jag hade redan köpt min Moby D) men hon hade lite svårt att förstå, för "grannarna som nyss fått barn har en sån och det verkar så bra!" Så jag förklarade varför BB inte är en bra sele och så kom vi överens om att avvakta. Sen budade jag hem en ERGO-sele på Tradera så då betalade hon den åt oss istället. Att jag sen ha sålt den igen och beställt en Kozy istället, det är en helt annan historia :wink:
Min svärmor skulle få en BB som hon skulle ge till oss. Ja har lite svårt för att säga nej Men den gången sa ja nej.. Faktiskt.. Ja tala om att bebisen inte sitter bra å så.. Så vi har ingen.. :vågen:
Har jag berättat att mamma och pappa inte bara är goda vänner med ägaren/grundaren till Baby-Björn och hans fru, utan till och med träffades på en fest hos dom. (Pappa kände Björn och mamma kände Lillemor)? Att tacka nej till ytterligare en Baby-Björn-sele från mamma för varje nytt barn har inte varit ett alternativ. Men hon har varit införstådd med att jag inte skulle komma att använda dom…
Av Jinxan
Christer Romson Lande skrev:Har jag berättat att mamma och pappa inte bara är goda vänner med ägaren/grundaren till Baby-Björn och hans fru, utan till och med träffades på en fest hos dom. (Pappa kände Björn och mamma kände Lillemor)? Att tacka nej till ytterligare en Baby-Björn-sele från mamma för varje nytt barn har inte varit ett alternativ. Men hon har varit införstådd med att jag inte skulle komma att använda dom…
Ja i någon tråd har du faktiskt berättat om det...Undrar om det inte var i Lassie-tråden? :hmm:
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
Ullegulle78 skrev::vågen:
BabyBjörn i snygga färger? :hmm:
Trodde det bara var marin för hela slanten... och kanske svart och nån gräslig grön färg..
ja jag är ju inte så insatt i BB, så jag sa inget men jag tänkte också det! fast dte kan ju hända att de har börjat göra lite roligare färger med..
men som tur är behöver hon ju bara bestämma vilken av alla underbara becos hon vill ha nu :D

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?