Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Marine78
jo, för det behöver den väl nästan alltid eller hur? Ja, nu är minstingen påväg att gå in i stl 92 så då BEHÖVS det faktiskt en påfyllning. Fast nya kläder strömmar ju ständigt till i mina barns garderober vare sig det behövs eller inte, så tyvärr är jag väl inte så miljömedveten på den fronten (å andra sidan så är turerna in till stan (tur och retur 6 mil) vädans få numera mot tidigare). Men det blev en lång parentes *skratt*. Nåväl, har under helgens sjukdom tröstat mig med att sy ett par brallor (men fler kan beskådas i bloggen) som jag blev så himla nöjd med. Ett par tuffare muddbrallor i strechig denim. Lite stickningar och detaljer sydda på fri hand gjorde dem ytterligare lite coolare och roligare. Här kommer ett urval utav bilderna på byxan både utan och med goding...

Bild
Bild
Bild
Bild
*skratt* deal - hör av dig när du vunnit ;-)
gnurf skrev:åååå så fina. :vågen:
Vill du börja sy alla våra barnkläder åt oss så fort jag har vunnit på lotto med alla rätt på Jokern?
Tack för era kommentarer. Trevligt att se att andra gillar dem också för jag är helnöjd :heart: med dessa bralls (oj vad skrytigt det låter)
Åh vad jättefina :-) Har en massa gamla jeans som ligger så vore ju perfekt om de kom till användning...

Klipper du på fri hand eller har du något sorts mönster??
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?