Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Elizabeth
Jag testade idag för första gången knyta upp M på ryggen och jag är riktigt stolt över att jag klarade få upp henne utan hjälp. Innan hade jag övat med en mjukisräv, han var samarbetsvillig som bara den. Dotter skrattade i alla fall förtjust när hon hamnade på ryggen och var sedan väldigt nöjd. Jag var däremot inte lika nöjd, för det var hemskt obekvämt. :cry:

Jag knöt en ryggsäck efter en video på Youtube http://www.youtube.com/watch?v=T5T_Oe4D3wI
men det blev slappt uppe vid dotterns nacke och knuten som jag hade ovanför brösten var knöligt och gav mig kvävningskänslor.

Antar att det bara är att öva vidare, eller finns det bekvämare knytningar, kanske ska knuten inte vara så högt uppe? :hmm: :hmm:
Användarens profilbild
Av Droppen
Bra jobbat! :tumup:

Jag gillar absolut omslutet kryss allra bäst. Avlastar optimalt och är lättare att knyta tycker jag! :D
Användarens profilbild
Av mari_tres
Man måste spänna åt överkanten annars blir det jättetungt om barnet lutar sig bakåt. Sen behöver man inte korsa fram som hon gör på videon utan man kan dra direkt bak och knyta antingen i midjan eller avlsuta tibetanskt ändå.
Användarens profilbild
Av Elizabeth
Det verkar skönt att inte ha något i midjan, tycker det lätt kan bli obekvämt om man rör sig mycket, så det andra sättet, tibetansk kallas det med andra ord om jag fattat rätt, verkar inte så dumt. När det blev löst upptill så kändes det framför allt ostadigt, men efter en stund blir det nog som du skriver tungt också.

Å man har mycket att lära!
mari_tres skrev:Man måste spänna åt överkanten annars blir det jättetungt om barnet lutar sig bakåt. Sen behöver man inte korsa fram som hon gör på videon utan man kan dra direkt bak och knyta antingen i midjan eller avlsuta tibetanskt ändå.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?