Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Bära min son på 7 månader mest på ryggen hemma, men hålla på att bli galen att han alltid dra i mitt hår!! Tar ju ut honom får jag plockar bort massor med hår ur hans händer.
Säga jag nej ler han bara.
Han är säkert inte den enda men hur gör ni?
Jag hade fläta/flätor när jag skulle bära så att han fick ett ordentligt tag om flätan i stället. Då gjorde det inte lika ont och lossnade inte lika mycket hår. :mrgreen:
Hm, det gör jag också men han hitta alltid hår att dra i eller så river han när hela hårknytet :evil:
Har försökt hänger leksaker på Manducan men det är inte lika spännande...
Är det bara en viss ålder? Slutar de kanske själv?
Jag vill inte heller vara för arg/sträng/hård för att jag är rädd att han sedan vill inte längre sitta i Manducan..
Annars får jag väl raka av håret :wink:
Jag saknar mitt korta hår men sambon tycker att jag är så fin i långt :roll: fast jag hade typ 2 cm då vi träffades så helt anskrämlig kan jag inte ha varit då heller :lol: Lite ot, bara :wink:
Min M har dessutom börjat att dra av hårsnodden :roll: så fort jag har det uppsatt och hon tycker att jag itne ska ha det...

Har han armarna uppåt kanske du kan försöka få ut dem på sidorna istället? Kan du kanske få ner honom lite, har du avbärarbältet i midjan eller på höften tex?
Ett halsband med stora, färgglada pärlor att pillra på brukar funka fint som distrahering. :tumup:
Isanna skrev:Ett halsband med stora, färgglada pärlor att pillra på brukar funka fint som distrahering. :tumup:
Smart! Det måste jag prova nästa gång. Just nu är det mina örhängen som gäller och det fungerar mindre bra, eftersom han precis får in fingret i ringen :roll:
JinxLinda skrev:
Isanna skrev:Ett halsband med stora, färgglada pärlor att pillra på brukar funka fint som distrahering. :tumup:
Smart! Det måste jag prova nästa gång. Just nu är det mina örhängen som gäller och det fungerar mindre bra, eftersom han precis får in fingret i ringen :roll:
Wow örhängen, det hade jag aldrig vågat :lol:
Tack för tipsen!!
Ja, det med pärlorna var bra!!!!
Ska nog kolla idag om jag hitta några fina. har bara små pärlor hemma som är säkert inte så ogiftiga att suga på :wink:
Har också lånat sambons keps...stoppad in allt hår och det verkar fungera också ganska bra...i alla fall här hemma när ingen ser mig;-)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?