Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av lilla trasdockan
KAn man göra det, och är det svårt isf?

om det finns nån som gjort det, kan ni inte visa bilder då
Användarens profilbild
Av Delfinen_78
Ett annat alternativ är att bara sy på ett annat tyg ovanpå det ordinarie längst ut i kanterna. Är inte speciellt svårt men kräver att man är ganska noggrann för att få till det så att det blir slätt och rakt så det ser snyggt ut.

Här är en äldre Patapum toddler som jag pimpade lite på det sättet

Bild
Av lilla trasdockan
vi får se hur det blir, jag vill ju helst bara byta ut själva panelremsan då den inte riktigt e i mina färger, men vi får se hur det blir som sagt, tack för alla tips
Användarens profilbild
Av naimiez
Alecsandra skrev:vi får se hur det blir, jag vill ju helst bara byta ut själva panelremsan då den inte riktigt e i mina färger, men vi får se hur det blir som sagt, tack för alla tips
Akta så du inte förlorar hela värden på den.....kanske byta mot en annan ?
Av lilla trasdockan
ja byte skulle ju vara nå men jag vet inte om det finns nån som gillar martini, den känns lite plåttri, men man kan ju slänga ut en fråga sen
Användarens profilbild
Av Indah
Alecsandra skrev:ja byte skulle ju vara nå men jag vet inte om det finns nån som gillar martini, den känns lite plåttri, men man kan ju slänga ut en fråga sen
Eller så färgar du den en annan färg?
Av lilla trasdockan
det är bara det att jag vill ha den helbrun som espreccon, och jag tror inte det går
Användarens profilbild
Av Indah
Alecsandra skrev:det är bara det att jag vill ha den helbrun som espreccon, och jag tror inte det går
Hm, det var ju någon som erbjöd mig en Espresso....vem var det. Jo, 'thowida' har en, i alla fall i mitten av februari. Du kan ju fråga henne om hon har kvar den, hon kanske är sugen på ett byte?
Av lilla trasdockan
vad jagvet så har hon den nog inte kvar. men jag kan ju kolla med henne
Av sjaltokan
Indah skrev:
Alecsandra skrev:det är bara det att jag vill ha den helbrun som espreccon, och jag tror inte det går
Hm, det var ju någon som erbjöd mig en Espresso....vem var det. Jo, 'thowida' har en, i alla fall i mitten av februari. Du kan ju fråga henne om hon har kvar den, hon kanske är sugen på ett byte?
Den är såld.. :rodna:
Användarens profilbild
Av Indah
thowida skrev:
Indah skrev:
Den är såld.. :rodna:
Jaha, där ser man :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?