Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kaja
Alltså. Jag blir tokig. Till tjejer så produceras det klänningar, blusar, toppar, kjolar och jag vet inte vad. Och alla blir helt stjärnögda så fort man visar en klänning. Till killar så är det inte alls samma sak. Och jag vet många bloggare/pysslare som har fått "klagomål" på att de bara gör tjejkläder.

SÅ! Show me killkläder! Alltifrån pyttiskläder till stora coola killar!!
Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
GlamiNa skrev:Kommer lite här med... Har ju 2 killar och 0 flickor så blir ju bara killkläder här, om jag inte syr till nån av mina vänner som bara har flickor :)
Finns lite smått o gott i min Sy-blogg oxå. http://glamina.blogspot.com/

Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Åh tyget i de gröna byxorna hade vi som gardiner och lampkjol i köket då vi var små!!! Fast i rött! Vad fint!
Gillar jeansens stuk och hoodisarna i fleece! Snygga modeller, och lite gulligt baggy! (kanske oxå måste sy några jeans och en hood... :wink: )
Användarens profilbild
Av sarahlc
här är lite som jag sytt till pojkar.

först några beställningar:
Bild Bild
Bild

och så lite till min egen pojke:
Bild Bild

men jag vet inte... pojkkläder? :hmm: kanske är min lille och de jag sytt till ännu för små för att efterfråga något "pojkigt", och jag strävar heller inte ditåt.
Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
Humleblomstern skrev:Här kommer också lite killkläder:
Bild
Bild
Bild
Bild
Fler bilder i min blogg.
Kollade dina jeans du sytt till dig själv! Snygga, ngt sånt behöver jag till mig själv med... (kanske med lång mudd nertill ?)
Vad är tyget ifrån? SOS? hur är deras jeanstyg? Fina jeans med knälappar med! :heart:
Användarens profilbild
Av glis
Jag tycker att det är lite synd att man är "bunden" till tröjor/ bodies och byxor när man syr till killar. Jag försöker tänka könsneutralt, men det gör att jag undviker tex. tunikor än så länge. He någon idé om att jag skall sy det till i sommar när kisen kanske går barrumpad utomhus...
Användarens profilbild
Av zandrama
glis skrev:Jag tycker att det är lite synd att man är "bunden" till tröjor/ bodies och byxor när man syr till killar. Jag försöker tänka könsneutralt, men det gör att jag undviker tex. tunikor än så länge. He någon idé om att jag skall sy det till i sommar när kisen kanske går barrumpad utomhus...
Det finns ju annat kul att sy också. Omlottskjortor, skortblusar, knickers, shorts, mössor ( :love: ) mm. Kjolar har jag också sytt, dock mest i utklädningssyfte (prinsesskjol). Förklädesklänningar kan man korta av lite och så är det ett perfekt unisexplagg. Förkläden var (är) till för att skydda kläderna, de är lättare att tvätta osv.

I vilket fall vill jag inte kalla kläderna som jag syr för killkläder, eftersom det jag syr är barnkläder tänkta till speciella barn snarare än kön.
Av RG78
Sant, jag syr nog också barnkläder mer än killkläder. Dock så skulle jag ibland vilja sy något riktigt sött som passar bättre till en kille, men det är svårt att komma på något unikt killplagg utan att blanda in bilar, verktyg och annat tråkigt......lättare med tjejplagg, och det är väl därför det ser ut som det gör i butikerna också.
zandrama skrev:
I vilket fall vill jag inte kalla kläderna som jag syr för killkläder, eftersom det jag syr är barnkläder tänkta till speciella barn snarare än kön.
Användarens profilbild
Av zandrama
RG78 skrev:Sant, jag syr nog också barnkläder mer än killkläder. Dock så skulle jag ibland vilja sy något riktigt sött som passar bättre till en kille, men det är svårt att komma på något unikt killplagg utan att blanda in bilar, verktyg och annat tråkigt......lättare med tjejplagg, och det är väl därför det ser ut som det gör i butikerna också.
zandrama skrev:
Mina killar har nästan inga plagg med bilar eller verktyg och verkligen inga med superhjältar. När jag syr blir det med blommor, prickar, djur mm. Min äldsta sons favorittyg just nu är gult med svarta prickar.
Användarens profilbild
Av AnnaBanana
jag bidrar med lite sommarkläder som ägs av killar (inte riktigt alla tror jag), så det måste ju räknas som killkläder :wink: två par hängsleshorts, en trekvarts-overall och ett gäng solhattar.

Bild

Bild

Bild
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?