Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av corona
Testar-Torsten föddes igår.
Han är ett ovanligt lugnt och stillsamt sjalbarn, men ack så tråkigt :roll:

Bild

Dock är han en pärla när man ska prova selar och sjalar eller öva på knixiga knytningar :tumup:

Bild

Bild

Att hans stackars mor inte är någon höjdare på att knyta sjalar, det kan ju inte han hjälpa.
Men som Testar-Torsten brukar säga; Nu har hon ju någon att öva på, för tålamod, det har jag!
Av JoJsMamma
:shock:
Ska torsten med på mässan?? Då vet jag int om jag vågar komma - han ser läskig ut. När jag väntade Johanna drömde jag att jag fick ett barn som såg ut precis så :shock: Hu.

Men vad duktig du är!
Av corona
JoJsMamma skrev::shock:
Ska torsten med på mässan?? Då vet jag int om jag vågar komma - han ser läskig ut. När jag väntade Johanna drömde jag att jag fick ett barn som såg ut precis så :shock: Hu.

Men vad duktig du är!
:Hahaa: Nej, han ska inte med på mässan...då kommer jag skrämma mässbesökarna :twisted:
Användarens profilbild
Av binaem
)
corona skrev:
JoJsMamma skrev::shock:

Men vad duktig du är!
:Hahaa: Nej, han ska inte med på mässan...då kommer jag skrämma mässbesökarna :twisted:
Så synd, jag såg fram emot att få testa honom (att knyta in en 5-åring i trikåsjal känns inte riktigt ... bra ... så jag har inget att öva på :? )
Användarens profilbild
Av mammahappy
Ååå så smidigt!
Jag tycker att Testar-Torsten ska få följa med på mässan så att gravida kan testa att knyta sjal även om de inte har någon bebis än!
Av Emmiez
va fin han är :vågen:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?