Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av ammari
Vad använder ni för väska när ni bär i sjal? Jag brukar peta in plånboken i mobyn men det är ju inte helt säkert.... dessutom vill jag ibland ha väskan med och det blir himla krångligt har jag märkt. Antingen åker den av axeln (har axelremsväska) eller så får bebisen axelremmen mot halsen.... :( Har ni några smarta tips? Funderar på ryggsäck.....
Användarens profilbild
Av sagogrynet
Jag har en hammockbag som jag är jättenöjd med. :D
Ska vi ha väldigt mycket med oss så brukar jag lasta saker i sulkyn... :lol:
Av ammari
Hmm, ursäkta men vad är en hammockbag? :oops:
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
ammari skrev:Hmm, ursäkta men vad är en hammockbag? :oops:
Ett visst märke av "thaiväska" - tunna och smidiga efter vad jag klämt och kännt! :D

Har använt ryggsäck också ibland - funkar med sjal, men blir knöligt med sele (lite för många tjocka axelband) men nu när jag allt som oftast ska iväg med båda barnen + en laddning saker brukar det ofta följa med en vagn så då åker prytlarna där istället.
Är det bara småsaker som ska med så stoppar jag det i fickorna... knöligt men det går! :wink:
Användarens profilbild
Av sagogrynet
ammari skrev:Hmm, ursäkta men vad är en hammockbag? :oops:
Bild

Stort skönt axelband, inget som skär in, och mycket plats i väskan! :tumsup:
Jag har den stora storleken, då får sjal med barn plats under. :D
Användarens profilbild
Av mammahappy
Jag har oxå hammockbag eller ibland ryggsäck när jag bär på magen.
Men jag har ju även ett större barn oxå så han åker för det mesta vagn och så har jag bebisen i sjal å så kan man packa i vagnen!
Användarens profilbild
Av Camilla74
Ryggsäck har jag använt då jag burit lillan i sjal på magen, och för mig har det funkat fint.
Nu har vi dock köpt en Ergo som jag uteslutande bär på ryggen med, och har beställt en härlig midjeväska á la 70-tal. :D
Av ammari
Då förstår jag vad en hammockbag är :D Var kan man hitta en sån?
Vad använder ni om ni bär på ryggen, förrutom midjeväska - finns det alternativ?
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Om jag bär på ryggen brukar jag bara ha en liten väska i handen eller tom grejerna i fickorna :wink: Man lär sig att packa minimalt!
Av herilane
Jag tycker om att ha båda händerna fria så jag bär aldrig något i handen om jag kan undvika det. Jag har oftast ryggsäck. Dels är min handväska en ryggsäckshandväska, och ska vi bort ett längre tag så blir det en rejäl ryggsäck.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?