Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Lindiwe
jazoo skrev:
Lindiwe skrev:Vilken färg ska jag ha då? Och är det värt mer pengar att få den nya varianten med mönstret på bredden? Jag bär en tös nu (men förhoppningsvis blir det ett barn till så småningom), och jag gillar både rosa och blått själv, medan tösen mest gillar skarpare färger som starkt rosa och rött.
Hjälp!!!
Jag :heart: Curry och Lemongrass, och så tycker jag att Zara är finare än Jade. Men det är ju bara vad jag tycker. ;)
Jo, de är ju också fina, men jag tänkte att man kanske skulle se lite slankare ut :oops: om mönstret var på bredden och alltså är på längden när man bär.
Användarens profilbild
Av jazoo
Lindiwe skrev:
jazoo skrev:
Lindiwe skrev:Vilken färg ska jag ha då? Och är det värt mer pengar att få den nya varianten med mönstret på bredden? Jag bär en tös nu (men förhoppningsvis blir det ett barn till så småningom), och jag gillar både rosa och blått själv, medan tösen mest gillar skarpare färger som starkt rosa och rött.
Hjälp!!!
Jag :heart: Curry och Lemongrass, och så tycker jag att Zara är finare än Jade. Men det är ju bara vad jag tycker. ;)
Jo, de är ju också fina, men jag tänkte att man kanske skulle se lite slankare ut :oops: om mönstret var på bredden och alltså är på längden när man bär.
Det beror ju på vilken knytning du gör...
Användarens profilbild
Av Lindiwe
jazoo skrev:
Lindiwe skrev:
jazoo skrev:
Hjälp!!!
Det beror ju på vilken knytning du gör...
Det har du rätt i... nu blev det ju ännu svårare med färgvalet :?
Användarens profilbild
Av smedsboemma
Lindiwe skrev:
jazoo skrev:
smedsboemma skrev:
jazoo skrev:Jag tycker att min easy är bättre när det gäller ryggknyt, dels för att den är lite strävare, dels för att den (min alltså) är kortare och bredare.
Jag är superduperjättetrött och nöjer mig med att säga: "Jag tycker tvärt om". Jag tycker att EC töjer sig för mycket.
Intressant! Det är ju tur att man tycker olika. Min easy töjer sig knappt alls. Men så är den inte heller lika mjuk som många andra easy jag känt på.
Mycket intressant, jag inser nu att jag nog provknöt med min Lava första gångerna jag knöt upp N på ryggen, och den har jag köpt begagnad och den är mycket mjuk och töjer sig rätt så mycket och då fungerade det inte alls. Med min andra EC fungerar det mycket bättre och det är mest den som används här hemma nu för tiden.
Min Lava är begagnad av flera personer och verkligen väldigt mjuk. Det kanske är det som är förklaringen?
Användarens profilbild
Av Lindiwe
smedsboemma skrev:
Lindiwe skrev:
jazoo skrev:
smedsboemma skrev:
jazoo skrev:Jag tycker att min easy är bättre när det gäller ryggknyt, dels för att den är lite strävare, dels för att den (min alltså) är kortare och bredare.
Jag är superduperjättetrött och nöjer mig med att säga: "Jag tycker tvärt om". Jag tycker att EC töjer sig för mycket.
Intressant! Det är ju tur att man tycker olika. Min easy töjer sig knappt alls. Men så är den inte heller lika mjuk som många andra easy jag känt på.
Mycket intressant, jag inser nu att jag nog provknöt med min Lava första gångerna jag knöt upp N på ryggen, och den har jag köpt begagnad och den är mycket mjuk och töjer sig rätt så mycket och då fungerade det inte alls. Med min andra EC fungerar det mycket bättre och det är mest den som används här hemma nu för tiden.
Min Lava är begagnad av flera personer och verkligen väldigt mjuk. Det kanske är det som är förklaringen?
Ja, det verkar vara en rimlig förklaring. Just nu funderar jag på att sy om min Lava till en MT för jag bär ju nästan aldrig N fram längre, och jag får inte till ryggknytningarna med den sjalen. Alternativet skulle vara att sälja den, men det var den första långsjalen jag köpte, (även om det inte var den första jag använde) så jag har lite sentimentala känslor för den.
Av Lenaskeå
smedsboemma skrev:
Jag har inte upplevt att mina EC töjjer sig! :hmm:
Användarens profilbild
Av sanna73
Lenaskeå skrev:
smedsboemma skrev:
Jag har inte upplevt att mina EC töjjer sig! :hmm:
Min hav töjde sig inte men min lagun (som var grymt mysigt ingången och mjuk) gjorde det.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?