-  lör feb 21, 2009 15:44

Marit skrev:Jaa du. Det beror nog på hur man ser det.melon skrev:Innan min mor dog gav hon mig sin vävstol. Brorsan fick en matservis. Antar att det inte var jag som var vinnaren på den dealen.Emmiez skrev:ja vill köpa en vävstol, o nu har ja platsen (men inte pengarna) så nu kan jag börja drömma igende finns till och med till skänks på blocket ibland. Annars hittar du väldigt billiga där.
Britt
Mamma till Henrik -97, Johan -00 och Cecilia -05
					  					                Mamma till Henrik -97, Johan -00 och Cecilia -05

. Det tog hela lektionen i onsdags och när det var framknutet igen hade allt blivit skevt... men det hoppas jag ordnar sig ändå. Jag bara ORKAR inte knyta upp och knyta 100 knutar en gång till. Fast måste jag , så måste jag. Men inte förrän på onsdag...
. Det tog hela lektionen i onsdags och när det var framknutet igen hade allt blivit skevt... men det hoppas jag ordnar sig ändå. Jag bara ORKAR inte knyta upp och knyta 100 knutar en gång till. Fast måste jag , så måste jag. Men inte förrän på onsdag... Snart ska jag börja på den som blir till min kökssoffa, den blir brun/turkos. Men vad ska jag göra sen tro?
 Snart ska jag börja på den som blir till min kökssoffa, den blir brun/turkos. Men vad ska jag göra sen tro?   
  Jag har aldrig fått skde om och knyta om så mycket men jag kan tänka mig att det inte är speciellt kul när man egentligen varit klar att väva...
 Jag har aldrig fått skde om och knyta om så mycket men jag kan tänka mig att det inte är speciellt kul när man egentligen varit klar att väva...

Jag har glömt att ringa om vävstolen igen. Ska be sambon ringa så fort han kommer hem!
 Jag har glömt att ringa om vävstolen igen. Ska be sambon ringa så fort han kommer hem!
 så den blir klar nån gång!
 så den blir klar nån gång!
 - By Aspasia
 - By Aspasia