Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

om det är skapande arbete i ull (tror jag den hette?) så har jag läst den. jag har en del ull och ullgarner (och även slända och kardor samt material för brickvävning som jag tror ingår i kursen). hör av dig om du vill ha/låna, jag bor också i mantorp men idag är det ju tyvärr tisdag.

(jag tror dessutom att jag pluggat ihop med din man, jag har ett minne av ett bröllopsfoto jag såg här för länge sen. gillar han möjligen att programmera?)
AnnaBanana skrev:om det är skapande arbete i ull (tror jag den hette?) så har jag läst den. jag har en del ull och ullgarner (och även slända och kardor samt material för brickvävning som jag tror ingår i kursen). hör av dig om du vill ha/låna, jag bor också i mantorp men idag är det ju tyvärr tisdag.

(jag tror dessutom att jag pluggat ihop med din man, jag har ett minne av ett bröllopsfoto jag såg här för länge sen. gillar han möjligen att programmera?)
Den kursen är det. Jag lånar gärna slända (och annat) av dig - behöver man spinna en del eller räcker det man får ihop på passet med spinna och karda?

Ang. maken så visst kan det vara så - jo han gillar att programmera...Han blev lite förvirrad över att vara igenkänd på SB :wink:
Axels mamma skrev:
AnnaBanana skrev:om det är skapande arbete i ull (tror jag den hette?) så har jag läst den. jag har en del ull och ullgarner (och även slända och kardor samt material för brickvävning som jag tror ingår i kursen). hör av dig om du vill ha/låna, jag bor också i mantorp men idag är det ju tyvärr tisdag.

Den kursen är det. Jag lånar gärna slända (och annat) av dig - behöver man spinna en del eller räcker det man får ihop på passet med spinna och karda?

Ang. maken så visst kan det vara så - jo han gillar att programmera...Han blev lite förvirrad över att vara igenkänd på SB :wink:
så kul, jag gillade den kursen mycket. jag minns inte hur mycket vi skulle spinna, ett litet nystan tror jag men det gick ganska fort. hör av dig när det blir aktuellt så ska jag försöka leta fram grejerna. och så får vi forska mer om maken, när jag skrev mitt ex-jobb fick jag använda kod han skrivit och då hjälpte han mig en hel del med att förstå den. jag tror nog att han kommer ihåg mig om han ser mig, som du kanske räknat ut heter jag anna :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?