Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kaja
Jag har ju sytt Antonia-tröjor för brinnande livet till dottern (se nedan, men fler varianter finns i bloggen och ÄNNU fler är på väg in), men ärligt talat så börjar det bli fullt i hennes garderob och själv behöver jag också tröjor.

Nu är det så fiffigt att Farbenmix har mönster även för vuxna. Så, jag bestämde mig för att göra en topp till mig själv, i sammas stil som dotterns. Jag blev riktigt nöjd, i synnerhet för att vara första försöket på en ny modell. Det blir nog fler sådanahär:

Bild
Fotograf: Ellen, snart 3 år Modell: Kaja med sömnbrist Plats: Köksgolvet en måndagsmorgon

Bild
Senast redigerad av Kaja den tor feb 26, 2009 18:07, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Kaja
Tack tack! Upptäckte inte förrän efteråt att jag hade sytt en nästan identisk till dottern. Fast, hennes är vit med fjärilar och min är ljusblå med fjärilar.

Min man tyckte däremot att jag hade lite VÄL mycket färg på mig... 8)
Användarens profilbild
Av filijox
Kaja skrev:Tack tack! Upptäckte inte förrän efteråt att jag hade sytt en nästan identisk till dottern. Fast, hennes är vit med fjärilar och min är ljusblå med fjärilar.

Min man tyckte däremot att jag hade lite VÄL mycket färg på mig... 8)
Snygga! :love:
Men, kan man få för mkt färg??? Är det ljusblått håller maken med, annars är hans favvofärger orange, gul och röd. Jag älskar rosa och lila, så här har vi mkt färg för det mesta!!! :vågen:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?